zo ben tijdje niet geweest sorry voelde me niet echt lekker en had het ook nog druk dus bijlezen is niet gelukt nogmaals sorry Verder vandaag met Ww wezen fietsen maar meneer had niet zo'n zin. was niet voorruit te branden terugweg ging beter. Verder ga ik dus serieus hoefschoenen laten aanmeten en ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ik hou jullie op de hoogte
jSophiaF
Geplaatst: 25-09-09 12:21
plientjedres schreef:
heb ook gestemd!!!!!!!!!!!! volgens mij sta je hartstikke bovenaan met 95 punten. of zit ik weer verkeerd te kijjken? ik verdiep me er nooit zo erg in
Klopt, maar wil niet onder de 50% zakken, vandaar mijn oproepje. Normaal staat de stempol er maar een maand op, maar het is nu al vanaf half juli, dus mag snel afgesloten worden, hahaha
Ze hebben rotvin en schimmel in hun mond Arme beesten.. Nu heb ik medicijne in het water gedaan en is heel mijn water groen!!! Het ziet er niet uit Nouja, als ze maar weer beter worden, dat ik het belangerijkste..
Prissey
Geplaatst: 25-09-09 15:44
moyra schreef:
en wat win je als je veulen van de maand hebt ??
Hier ben ik eigelijk ook wel stiekem erg benieuwt naar
jSophiaF
Geplaatst: 25-09-09 17:03
moyra schreef:
en wat win je als je veulen van de maand hebt ??
Je kan niks tastbaars winnen, maar wel de eer van de hele stal voor de rest van haar leven.
En Wahida krijgt van mij, als ze veulen van het jaar is geworden , een bordje boven haar deur, dat ze veulen van het jaar 2009 is.
De hechtingen zijn dr uit en had nu eens een andere dierenarts !!! (vind deze altijd al beter) Deze was een stuk positiever dan de andere de hele maand was. Sterker nog hij vond dat pebbels met gemak weer op het land kon en daar loopt ze nu Ze wist van gekke geit niet meer wat ze moest doen . Eten, bokken,steigeren,snuiven, rollen, rennen, vriendinnetje pesten,, buurpaardjes besnuffelen ?? Ze besloot alles maar tegelijk te doen Kon de dierenarts wel om zijn hals springen dat ze weer lekker naar buiten mag