och nee dat gaatniet die zijn niet vruchtbaar.. en ik kon het niet zien is het niet precies hetzelfde als merrie die bevalt van veulen? dat heb ik vaak genoeg gezien XD
hahahah nee maar voor de rest is het dus wel hetzelfde.. nou wij hadden en merrie op stal.. die begon. e n zo vanaf het huis naar stal toe lopen.. keek ik door het raam lag die er al XD
Help! mijn msn doet het nog steeds niet maar als ik met een andere acount inlog doet die het wel ??? vet raar als ik met mijn eigen msn inlog geeft hij aan dat de server niet beschiktbaar is opdit moment en dat ik het later nog eens moet proberen maar wil er nu achter
Ik ga even douchen mensjes 'T is hier nu lekker weer dus maak snel een buitenrit door de polders
sheshe
Geplaatst: 29-03-09 11:13
Goedemorgen
Het is zeker lekker weer werd er helemaal blij van toen ik vanmorgen wakker werd ben gelijk naar stal gegaan! Ga nu even de stad in koopzondag kijken of er nog leuke dingen zijn! Tot vanmiddag
2 nog wel ja dan mag je idd wel op gan schieten hahaha ( klopt de tijd bij bokt eigelijk wel op het moment volgens mij niet want me pc geeft en uur later aan )
Goedemiddag allemaal! Zal me ook maar weer even melden. Heb vanmorgen nog niks gedaan en ga de hele dag niks doen eigenlijk. Ben vanmorgen trouwens wel lekker wakker geworden. Men kleine nichtje van 1 was er! Zo'n schatje, en die kwam vanmorgen ff bij me in bed liggen. Huilen dat ze deed todat de muziek aanging toen was ze stil! Ga straks nog even met me ouders en zusje praten over de financieen van het paard hoe we het allemaal een beetje gaan regelen zeg maar, maar ik denk dat binnen twee weken het paard wel gekocht is! Ik heb er zoooonnnnnn zin in! Lekker buiten rijden met paard, je kan lekker tegen ze aan zeuren zonder dat ze een weerwoord hebben, als je chagerijnig op stal aankomt staat ie je vrolijk op te wachten, (dan kan men dag al niet meer stuk:p)! Nee k heb dr helemaal zin in!
Nathalie83
Geplaatst: 29-03-09 15:53
Jeetje mina.. zijn jullie ff snel gegaan in een dag tijd
Net nog ff naar de paardjes geweest.. Nora is echt een enorme haarbal.. Heb vandaag weer een bult haar er uit gepoetst waar je wel 2 kussens mee kunt vullen.. het houd niet op.. Ze is nu ook bij bijna uitgerekend.. maar uier zit nog steeds niet vol dus gaat minstens nog een week langer duren als ik dat zo zie.. zal zo ff foto's van vanmiddag uploaden..
Ik heb woensdag trouwens me laatste les met Levera.. Vanaf dan zal ik het voortaan allemaal alleen moeten doen.. Er is al wel een haf gevonden waar ik dan misschien op kan lessen, maar moeten die mensen nog vragen of het goed is..