Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Meiden houw op
Git kom we gaan los
*gooit haren los trekt shirtje uit

lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Omg ik lig in een deuk..
Ik in de kreukels
.
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:
Git kom we gaan los
*gooit haren los trekt shirtje uit

SmeeJ schreef:Moooooi.
Ontzettend leuke kamer zeg!
biancailona schreef:heej een gilera, doet me aan vroeger denken haha, bianca heeft de aussie tijd mee gemaakt. was een gappertje zonder kale kop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SmeeJ schreef:WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMG.
Was ilona dan geen haflinger?

Anseltje schreef:JoDy1991 schreef:
oww kan dat?
Jap bij instellingen(mijn menu) en dan loginaam(oid) verandere
Gedaan, ik ben nu emma1406.hyves.nl
biancailona schreef:heej een gilera, doet me aan vroeger denken haha, bianca heeft de aussie tijd mee gemaakt. was een gappertje zonder kale kop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lotteluvah schreef:Bianc, fotoooo's
Anseltje schreef:SmeeJ schreef:Trouwens lekker dier ann.
Vind hem helemaal geweldig
kwam ervandaag achter dat in frikandellen ook varkenstong zit
geen frikadell mer voor mijmaar ze zijn zoo lekker
princesmax schreef:biancailona schreef:heej een gilera, doet me aan vroeger denken haha, bianca heeft de aussie tijd mee gemaakt. was een gappertje zonder kale kop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha![]()
in het begin moest ik altijd heel veel kilometers lopen want had hiervoor een scooter, en op dit ding kan ik niet zien wanneer de benzine op is en toen wist ik ook nog niet dat ie een reservetank had. Starten is ook echt een ramp, als ik op school ben loop ik altijd eerst heel de weg uit en dan op een achteraf weggetje ga ik heel veel rondjes rennen en na een kwartier start ie dan eindelijk
biancailona schreef:
ilona
princesmax schreef:biancailona schreef:heej een gilera, doet me aan vroeger denken haha, bianca heeft de aussie tijd mee gemaakt. was een gappertje zonder kale kop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha![]()
in het begin moest ik altijd heel veel kilometers lopen want had hiervoor een scooter, en op dit ding kan ik niet zien wanneer de benzine op is en toen wist ik ook nog niet dat ie een reservetank had. Starten is ook echt een ramp, als ik op school ben loop ik altijd eerst heel de weg uit en dan op een achteraf weggetje ga ik heel veel rondjes rennen en na een kwartier start ie dan eindelijk
biancailona schreef:lekker rollen