naja ik wacht tot tjels op msn komt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Weer een leuke pagina voor jou
dlientjuh schreef:ik weet het weer
dat heet een uitsmijter![]()

Anseltje schreef:dlientjuh schreef:ik weet het weer
dat heet een uitsmijter![]()
Geweldig![]()
Moon die fouten van mij zijn best wel logisch dom..
Maar goed, ik heb 'm nu al ingeleverd. Dus ik laat jullie zeker horen wat mijn lerares er van zegt
Monica_86 schreef:ANNE!!!!!!!
dit is 'm dan:
Anne van Rijn
Hoplaan 11
5361 PL GRAVE
Grave, 8 oktober 2007.
Brabants Dagblad
Tav. Afdeling Lezersservice.
Antwoordnummer 27
5200 VC DEN BOSCH.
Betreft: Brabants Dagblad (83) pagina 1. ‘Klink wil rookverbod op terras.’
Geachte heer/mevrouw,
In Brabants Dagblad van vrijdag 5 oktober 2007 las ik een krantenartikel over een nieuw rookverbod op terras. Het artikel staat op de hoofdpagina en is geschreven door Ap van den Berg, er staat een foto bij van Minister Ab Klink.
Er staat dat Minister Ab Klink van volksgezondheid vanaf 1 juli 2008 het rookverbod wilt uitbreiden tot overdekte terrassen en onder zonweringen van cafés en restaurants. ‘Klink wil extra bepaling ondernemen in het rookverbod voor de horeca.’ Edith Schippers is het er duidelijk niet mee eens: ‘Onvoorstelbaar, wat een burgerlijke betutteling.’
Ook ik vind het schandalig dat Minister Ab Klink het rookverbod wilt uitbreiden.
In cafés en restaurants vind ik het wel duidelijk dat men niet wil dat daar gerookt wordt, mensen hebben vaak last van de stank, en de (weglaten) rook en dat (dit) is vaak storend tijdens een etentje. Bij overdekte terrasjes begrijp ik het ook nog wel, de rook en de lucht kan dan minder snel weg en ook hiermee kan stankoverlast veroorzaakt worden. Vaak blijft het ook nog eens in je kleren hangen, en daar is men vaak niet blij mee.
Maar dat ze nu ook onder zonweringen van cafés en restaurants verbieden, vindt ik maar raar. Het is buiten, maar dan onder een zonwering, frisse lucht heeft vrije loop en de rook waait vaak snel weer weg. Het hindert niet veel mensen, want het blijft niet hangen.
Ik vind het schandalig dat rokers als het ware gewoon worden ‘gediscrimineerd’ door zij (hen) weg te jagen van plekken waar eerder (tot voorheen) nog wel gerookt mag worden. Het is vaak een sigaretje en een (weglaten) drankje of wat eten en daarna zijn ze weer weg. Dat dan wel de hele dag door, maar dat je (weglaten) de rokers nu verbied (geweerd worden) op openbare plaatsen en hen stuurt naar speciale, afgesloten ruimten, waaronder privé-ruimten van een etablissement en in de open lucht, is gewoon (weglaten of totale van maken) onzin. Want wat moet men nu? Thuis blijven en (weglaten) daar dan een drankje nuttigen met een sigaretje en wat vrienden erbij?
Wilt u nu geld verdienen in de horeca of wilt u iedereen wegjagen?
Met vriendelijke groet,
Anne van Rijn.
-------------
Verder netjes!! maar probeer niet teveel "en" te gebruiken

? Of heb je net als babs de hele winkel leeggeroofd
? 

? Is het te doen
Anseltje schreef:Lieve slimme Mooniie
ik heb btw pww..
Hilde_q schreef:maar moon je blijft wel erg lang weg met je slobber
Wassie zo lekker? Of heb je net als babs de hele winkel leeggeroofd
?
€60,- 
Anseltje schreef:Hilde_q schreef:maar moon je blijft wel erg lang weg met je slobber
Wassie zo lekker? Of heb je net als babs de hele winkel leeggeroofd
?
Voor vianne afgelopen week 3 zakken maisbrokken en 3 zakken meusli gehaald€60,-
Maar dan kunnen we voorlopig vooruit, viike is trouwens wel lekker dik geworden![]()
Hij was de vorige keer ok al zo mooi bekomen
Gelukkig !! 
dlientjuh schreef:mooizo dat ze is aangekomen
ziet ze er niet zo ielerig meer uit
Spreek jullie vanavond wel of morgen 

Hilde_q schreef:MAar ik ga rijdenSpreek jullie vanavond wel of morgen
Doei![]()
Hilde_q schreef:En? Is het te doen

Hilde_q schreef:dlientjuh schreef:mooizo dat ze is aangekomen
ziet ze er niet zo ielerig meer uit
dat is het goede woord