Faringo schreef:Hoi!!
Wat is het hier rustig de laatste dagen. Alles goed met iedereen en de paardjes?
Met Storm en mij gaat alles goed. Flink druk. De afgelopen weekenden lekker buiten wezen rijden. Hebben genoten
Wat fijn dat je je draai zo snel gevonden hebt !
Erg druk....
Vorige week maandag poes in laten slapen, ingeschreven voor een pup bij de fokker en dan alle normale zaken (wat eigenlijk al een dagtaak is met fulltime werken, 3 kids een paard en huishouden
)Ga ook verhuizen van stal, per 15 juni gaan we naar Ridderkerk (Reyerparc), nog niet helemaal wat ik wil, maar wel weer een stuk in de goede richting..
Weidegang van eind april t/m september en de rest van het jaar zetten ze hem in de ochtend een uur los of een uur in de stapmolen....
Betekend voor mij niet meer 2x per dag op pad, alleen hoop ik dat hij aan zijn binnenbox kan wennen aangezien hij al jaren een buitenstal heeft...
. Alles goed met iedereen en de paardjes?
Hier hebben we dan ook een winterweide. Deze lopen ze helemaal stuk. Wij hebben een gedeelte verhard, zodat ze altijd een droge plek hebben om te staan. Niet dat het ze weerhoud om lekker door de blub heen te lopen, te rennen en te stoeien.. Van het voorjaar trekken we het weer glad en zaaien we het weer in.