heeeej lieve mensjes ik ga gezellie doen voor e vriend na ja ik hoop hij voor mij ook haha hij zit saai voetbal te kijken dus ga er maar ff naast zitten tot morgen weer
Hahaha indd:p k denk dat ik er weinig last van ga hebben. Heb trouwens een hele leuke kar gezien net op marktplaats 1400 euro zag er goed uit, denk dat ik maar eens even contact op ga nemen met die mensjes!
kar? men kar.. morgen ga ik even op duindigt contact opnemen met diegene die over de friezen koersen gaat.,, als halfjes daar namelijk aan mee mogen doen dan doe ik mee met die sukkel van mij.. onder het zadel niet uit willen strekken maar galoperen maar voor de kar nooit.. en kunnen sjouwen dan.. kan mooi bij mijn baas op de baan trainen moetnog wel overleggen.. maar dan moet ik ook een sjees kopen en die zijn aardig duur volgens mij .. dan moet de trouwkoets de deur weer uit
moet hij ook een nachtje extra slapen.. heb nu ook niet echt zin om het probleem op te gaan lossen.. heb even op e-buddy gekeken en was niet veel bijzonders online.. behalve de jongen die ik leuk VOND hahah
hahaha ja hij heeft zijn kans vergooit voor een ander noujah dan niet hoor en we zouden vrienden blijven (waren we daarvoor ook al) maar is beetje banketstaaf gelopen en nou zegt hij bar weinig nou dan niet