Wendy, altijd fijn als je even je paard uit handen kan geven wanneer het niet zo lekker loopt. Ik vind het sowieso goed als instructeurs/instructrices er eens in de zoveel tijd er zelf op gaan. Dan kunnen ze ook eens voelen wat jij voelt.
Hahahaha lekker is dat, verdwalen en een lege telefoon
. Heb ik ook wel eens gehad vroeger. Gelukkig stond ik op een mega grote stal en kon ik gewoon de eerste de beste vragen welke kant ik op moest. Werd een keer zelfs helemaal terug gebracht hahaha! Maar goed jou bijrijdster is nu natuurlijk niet in het bos bij je stal. Zal een lang ritje zijn geworden! Hilana is trouwens ijzerloos. Haar hoeven beginnen na een week of 3 a 4 te brokkelen. Ziet er even niet zo mooi uit, maar na een week of 1 a 2 is alles weer dezelfde lengte. Lijkt net of ze zichzelf bekapt. Ik laat de hoefsmid op advies van hem zelf elke 8 weken komen.
Hilana was super druk vandaag. Ze is totaal niet bang aangelegd, maar wind en gesuis door de struiken vind ze echt helemaal niks. En ze is afgelopen tijd een beetje dik geworden. Tijdens mijn vakantie heeft ze veel op de wei gestaan, met het ritme van mijn stalgenootjes mee. Ze is iig niks tekort gekomen

:
maar het is hrt waard. (Gelukkig is het loon van een 16 jarige op en top (not
)) dus ik ben Mn ouders voorlopig nog wat geld verschuldigd maar we kunnen wel weer lekker rond hobbelen!