Hahaha, ja! Is ze letterlijk ook al. Haar oudste kleindochter (die ik ken) wordt nu ingereden, ze heeft nog een kleinzoon hier op bokt en de jongste wordt dit jaar 2. Ik wil echt nog een keer een 3 generatie foto!
Ik zal me dan even voorstellen Mijn naam is Ilona, ben 18 jaar en werk als kapster in een hele leuke kapsalon. Toen ik 11 jaar werd kreeg ik na lang zeuren mijn 1e eigen paard en jawel natuurlijk een haflinger haar naam is polka, of ook wel polkiej. Helaas is ze op 25 juli 2012 overleden op een veel te vroege leeftijd van 22,5 jaar. Heel kort daarop kwam angel op m'n pad, en natuurlijk ook een haflinger!! (Het was eigenlijk niet de bedoeling zo snel al maar: 28 juli 2012) Uhm ja... Ik werd verliefd op haar en ze was nog erg jong! Ze was net 2jaar. Inmiddels is ze nu 3,5 en heb ik haar deze zomer ingereden. Meet angel : [EJL-ITP] Haflinger Angel vliegt door 2013!
nou bailey is gecastreerd hoor! wat een ellende, blij dat het erop zit en ik heb me toch moeten slikken om mn vent als een hoopje ellende te zien! heb natuurlijk een verslagje gemaakt voor op bokt met foto's, heb ook een foto van zn lieve balletjes maar er niet bijgezet!
Ja denk dat de spuiten ook wel erg hard aangekomen waren. Op dit moment gaat het goed met hem, het bloed soms nog wel iets. Maar hij loopt weer heel vrolijk mee, gisteravond in de binnenbak gelopen voor het eerst. dus was wel erg spannend, hij wou eerst niet door de deur, maar met een snoepje doet ie werkelijk alles voor me.
Peerappel, Bailey is inderdaad een echt karakterpaard, zit geen stukje kwaad in, ben ook erg blij dat ik hem drie jaar geleden gekocht heb!
Over dekjes, naar mijn idee staat alles een Haflinger wel. Mijn collectie bestaat nu uit een witte, gouden, grijs met blauwe, roze en een blauwe De gouden heb ik gewonnen met een actie op Facebook, maar nog niet geprobeerd op Abby.