na een heeele poos niks van mijn vorige paardje , desteny, te hebben gehoord krijg ik net foto's via youtube door gemailt.
Pffft blijf een zwak voor die kanjer houden!!
Origineel
Geplaatst: 23-09-09 20:10
Jullie kunen voor die meeting wel een tocht met de huifkar doen ofzo! Dan kan Paulien ook mee met haar been!!
Hihihi
Madeira_
Geplaatst: 23-09-09 20:29
Dieuwke1315 schreef:
Jullie kunen voor die meeting wel een tocht met de huifkar doen ofzo! Dan kan Paulien ook mee met haar been!!
Hihihi
Ah wat lief van je
Maar moet eerlijk bekennen... huifkartocht is ook niet veel voor mij. Vind het gevoel even leuk, maar daarna houdt het wel op.. (zie niets van omgeving ofzo).
Origineel
Geplaatst: 23-09-09 20:31
Alsjeblieft! hihi..
Iets met karren ofzo, dan heb je ook dat je wat ziet en dan kan je mee!!!
Prissey
Geplaatst: 23-09-09 20:42
HoiHoi,
Ik zou ook graag weer mee kletsen in dit topic.
Ben in bezit van een prachtige haflinger merrie van 2,5. ik hoor wel als ik welkom ben
Ik had vanmiddag de 'zadelkamer' bij pien opgeruimd en vond een liksteen in een pot.. allemaal ff van laten snoepen maar Arie vond het toch wel het lekkerst van allemaal
Men neme een likpot
Hey ik kan er niet bij!
Mmmm
Mmm krijg nie meer.. dan lik ik het raam wel af
Verder was het (op de les vanmorgen met Tosti na) echt weer zo'n rampendag alles wat mis kon gaan ging wel zo'n beetje mis..
dankjewel.. Ze komt gelukkig 1 oktober terug uit de opfok, kan haast niet meer wachten!!
Leuke foto's trouwens met die liksteen
ThornForest
Geplaatst: 23-09-09 21:55
Welkom Prissey!
Ben met Akino begonnen met dubbele lijnen en vandaag voor de 2e keer geprobeerd en er zijn foto's van gemaakt. Zowel nieuwe ervaring voor Akino als voor mij.
Als ik pebbels met dubbele lijnen longeer haal ik de lijn door het ringetje bij de schoft. dan door het bit en doe hem dan vast aan ringetje waar jij hem doorheen heeft.
Ik heb dan zeg maar een drie hoek. Hierdoor lopen ze op de juiste hoogte en netjes over de rug!!
Paulien ik heb ookal zitten denken hoe we het op kunnen lossen voor jou. Ik kom vast nog met een leuk idee! (en desnoods schuiven we je heel hard in rolstoel over het ijs als we niks anders leuks weten hihi) Ahhhh Naath die foto's, geweldig Hij smult er echt van!
Welkom Prissey.
Moyra dat was even spannend weer zeg! Toch geen pebbels vrij dagje helaas.
TF De volgende keer lijnen door de bovenste ringen doen en over te rug... Is makkelijker ivm benen die in de knoop komen met lijnen.
Nathalie stom dat het niet goed ging met Toshi... oliebol happens. Volgende keer beter
Ik heb gister met Mara gereden... En het ging echt heel goed... Ze was lekker voorwaards en ze begon weer swung te krijgen En ik kon eindelijk weer een kee rop mijn kont zitten in de gallop omdat Mara redelijk ondspannen was in haar rug
MM en Freya, hebben jullie al besloten over de datum? word het definitief de 30/31ste (welke maand eigenlijk, help ik ben een gaoot )?
kitzbi
Geplaatst: 24-09-09 07:59
Zaterdag komen er kijkers voor stauris wel spannend als mijm mannnentje weg gaat
maar ja dan komt mijn 2,5 jarig hengst na huis en dat is toch ook leuk
Oktober toch Peelie? Ik kan wel 31 oktober als het goed is
Lijkt me moeilijk hoor je mannetje verkopen kitzbi! Succes!
plientjedres
Geplaatst: 24-09-09 10:51
welkom hier prissey! jou paardje lijkt echt wel van goed
wat is er met akino's manen gebeurt? maar kortte manen staan ook huis stoer hoor of ga je ze niet gelijk knippen? die van mij heeft ook korte manen alleen die heeft zooooooooooo veel manen dat ze rechtop blijven staan
Bedankt voor de warme welkom's groet allemaal!! En ik zal zeker geregeld foto's plaatsen van mijn meissie. 1 Oktober komt ze eindelijk terug uit de opfok dus zal ik weer zeer actief zijn met de camera.
Ik ga me maar eens aankleden en mijn dingentjes doen..
Peelie en gaoot nee hoor , hahahaha, we komen de 31ste, en dat is oktober. want september kent maar 30 dagen lieverd.
we komen dan gewapend met 2 zadels en een meetstok.
ik heb niet bijgelezen, doe ik morgen avond, dus hoop dat het niet te veel is. Vanavond een training tot 8 uur half 9, daarna vlug naar stal om Wahida in een voetenbadje te zetten, hoop alleen dat ze vanavond niet weer met water gaat gooien, ze was het er gisteren echt niet mee eens, de arme tuttebel. Maar een voordeel, hij is gisteren wel opengeklapt, dus nog een paar dagen biotexbadje en dan zijn we ook weer klaar er mee.
Nieuwe welkom, ben even je naam kwijt, wel een mooie hafdame heb je.
Fijn dat het eindelijk open is Freya Heeft nog vrij lang geduurd! Hopen dat het snel over is nu Succes met je training! Heb vanmorgen nog met je collega gemaild hihi.