Ik ga binnenkort peesbeschermers kopen voor Fredje, maar weet iemand waar je donkerbruine met rode kunt bestellen? Ik heb namelijk een donkerbuin dekje met een rood randje...
Ja precies... Ja hij heeft heel veel dekjes hoor. De eigenaar legt altijd schone dekjes in de kast, en ik heb een paar eigen die ik niet heel veel gebruik dus die liggen er altijd in.
Dus ik vind het zonde om peeskappen te kopen bij een dekje van hun als het na een tijdje weer weg is, en [***] is niet zo fan van paardenspul in de wasmachine
Ik heb een grijs/babyroze/wit geruit dekje, een knalgele (maar die staat niet zo mooi en is een springdekje ipv dressuur), en een bruine met rood. Die staat wel heel erg mooi.
Hij lijkt op deze, toevallig ligt ie ook op een haflinger.
Anoniem
Geplaatst: 03-01-14 21:59
Nordsvensk schreef:
Kun je dan niet beter gewone bruine peesjes nemen? Die staan bij meerdere dekjes leuk
Klopt, maar dan is het net of het er niet bij hoort. En als het bruin dan iets afwijkt ziet het er ook raar uit. Als er dan alsnog rood in zit dan ziet het er al minder raar uit omdat het wel dezelfde kleursoorten zijn. En ik vind het mooier staan
Ik heb nog wel zitten denken om die kleur rode peeskappen te halen en dan een rood oornetje ofzo, maar ik ben bang dat ik die twee keer gebruik en dan in de kast mieter.
Anoniem
Geplaatst: 03-01-14 22:06
Nordsvensk schreef:
Die vind ik niet zo op elkaar lijken, die eerste is van hh.
Ik zou echt een bij passende bruin zoeken.. Ik heb nu alleen een paar zwarte en grijze beschermers.. Die passen overal bij
Nee klopt, maar qua indeling van kleuren wel, zelfde bruin.
Ik heb heel lang een shetlander gehad dus die dekjes passen niet, en verder op de manege gereden dus ja had die drie dekjes liggen en that's it... Baal er van dat ze zo veel dekjes hebben want het duurt minstens drie maanden tot mijn favoriete dekje weer terug is !