[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:42

monique22 schreef:
ja kan ook niet anders he ik heb me eigen voor genomen als er ooit weer en paardje zou komen ik eigelijk en paard wil van 1,60 ongveer maar ja jullie raden al waar ga ik mee thuis komen warschijnelijk toch weer en haflinger want dat trekt me toch heel erg

ik hou alleen van kleine stallen wegens al dat geklets op grote stallen en bij veel stallen ben je met en haflinger niks waard want ja dat kan niet op tegen en dure kwpn b.v dan he

somigen staan dan b.v gek te kijken als je zo als jij z rijd met en haflinger;)

Dat zou me dus echt geen ene kloot kunnen schelen wat ze over me denken met hun KWPN er die al op z niveau rijd ofzo! Als ik plezier heb met mijn paard vind ik dat heel fijn, en wat hun van mijn haflinger vinden moeten ze lekker zelf weten, en als ze m mooi vinden mogen ze dat ook nog wel zeggen ook!

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:43

Hinke schreef:
Susyb schreef:
@ Hinke,, flevoland dronten,, ik betaalde bij mijn vorige stalling precies de helft van nu maar daar stond hij gewoon soms 1`week op hetzelfde vlas omdat het de boer anders te duur werd .. nou en toen beetje onenigheid gehad en ik wil langzamerhand hem uitbrengen nou en dan moet ik oefenen en hij had geen bak en dus moest ik eerst 5 kilometer rijden met een jong dier langs de weg waar aan een spoortrein word gewerkt.. nee dankje :P

Irritant is dat, van die zuinige boeren!
Maar hoelang heb je gezocht voor een stal? Kan me voorstellen dat je iig een bak wilt, maar als je elke dag 2 keer naar stal moet om je paard binnen en buiten te zetten, en ook nog eens zoveel geld betaald zou ik snel om kijken naar een andere stal.

ja ben ondertussen wel aan het kijken hoor.. maar dt si gewoon makkelijk want kan er met openbaar vervoer komen :) en als ik wat anders vind dan stap ik daar ook wel gerust naar over.. mijn baas bood mij aan om bij hemte komen staan voor een vriendenprijs.. maarjah wat heb ik aan dee drafbaan :P ja kan wel de zandkamp als bak gebruiken (doe ik nu ook met die dravers) maar binnebak niet..

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:43

Stravero schreef:
Ben het volledig met je een monique22, ik heb op 2 grote stallen en nu sta ik op een kleine waar 5 paarden staan en honderden koeien. De koeien zijn van de eigenaar, en 2span KWPNers ook, dan staat er nog een arabier en KWPN in stalling waarvan ik die mensen zelden zie, en als ik ze zie zijn we altijd gezellig aan het kletsen..En dan mn eigen knolliebollie nog..Die mensen op die grote stallen feliciteerden mij niet eens omdat ik meestal met een eerste prijs thuis kwam met mn boereknol.. :o

ja de stal waar mijn verzorg knollie staan staan 2 paardjes van de eigenaar en dan nog 2 van 2 verschilende mensen en dan de 2 die ik verzorg dus totaal 6 paarden na heerlijk hoor

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:45

silfie35 schreef:
monique22 schreef:
ja kan ook niet anders he ik heb me eigen voor genomen als er ooit weer en paardje zou komen ik eigelijk en paard wil van 1,60 ongveer maar ja jullie raden al waar ga ik mee thuis komen warschijnelijk toch weer en haflinger want dat trekt me toch heel erg

ik hou alleen van kleine stallen wegens al dat geklets op grote stallen en bij veel stallen ben je met en haflinger niks waard want ja dat kan niet op tegen en dure kwpn b.v dan he

somigen staan dan b.v gek te kijken als je zo als jij z rijd met en haflinger;)

Dat zou me dus echt geen ene kloot kunnen schelen wat ze over me denken met hun KWPN er die al op z niveau rijd ofzo! Als ik plezier heb met mijn paard vind ik dat heel fijn, en wat hun van mijn haflinger vinden moeten ze lekker zelf weten, en als ze m mooi vinden mogen ze dat ook nog wel zeggen ook!

plezier staat altijd boven aan he;) en jij bent er voor je paard en niet voor al die mutsen zeg ik dan maar zo;)

Susyb

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:46

ik had helee stal voor mezelf (maarjah geen bak in de buurt) 2 fokmerrie's waarvan 1 onder zadel 2 2 jarige (die we vanaf veulen hadden ,, mijn eigen knol en een tijdje een andere pension fjord op stal (waar ik het goed mee kon vinden de eigenaar dan hea) HEERLIJK..

tot er een andere verzorger bij kwam en de boel overnam ,, toen de knoop maar doorgehakt en naar een andere stalling gegaan..

sheshe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:48

Wat een gezellige drukte hier gelijk een paar bladzijde erbij :D

Ik sta ook liever op een kleine stal bij mij kunne ook 6 paarden staan maarja nu sta ik er alleen :(

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:48

oke dan na ook op en wat grotere stal kan het heel gezellig zijn maar ja je moet het maar net met meerderen mensen kunnen vinden en tja er zijn altijd wel mensen waar je niet mee over weg kan maar goed zolang dat niet meer en deel is tj wat zou het dan uit maken en zolang ze maar van je spullen afblijven denk ik dan maar

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:49

monique22 schreef:
Stravero schreef:
Ben het volledig met je een monique22, ik heb op 2 grote stallen en nu sta ik op een kleine waar 5 paarden staan en honderden koeien. De koeien zijn van de eigenaar, en 2span KWPNers ook, dan staat er nog een arabier en KWPN in stalling waarvan ik die mensen zelden zie, en als ik ze zie zijn we altijd gezellig aan het kletsen..En dan mn eigen knolliebollie nog..Die mensen op die grote stallen feliciteerden mij niet eens omdat ik meestal met een eerste prijs thuis kwam met mn boereknol.. :o

ja de stal waar mijn verzorg knollie staan staan 2 paardjes van de eigenaar en dan nog 2 van 2 verschilende mensen en dan de 2 die ik verzorg dus totaal 6 paarden na heerlijk hoor

Dat is misschien wel een beetje de reden waarom veel mensen een beetje negatief zijn over 'paardenmensen' omdat ie het wel erg hoog in hun bol hebben!

Ik had trouwens een stal gezien ook hier in de buurt nog een beetje in de maak zeg maar, voor 125 maar zonder binnenbak! Toch maar niet gedaan, aangezien mijn benen niks doen, worden die enorm snel koud, en in de winter wil ik toch wel consequent door rijden! En daarbij heb ik altijd zo'n hekel aan regen, alles word zeiknat enzo en als ik een beetje dom ben geweest heb ik me rolstoel dan ook nog niet onder het afdak gezet, kan ik ook weer op een heerlijk zeiknat kussen plaatsnemen! Dan betaal ik toch liever 100 euro meer!

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:49

sheshe schreef:

Ik sta ook liever op een kleine stal bij mij kunne ook 6 paarden staan maarja nu sta ik er alleen :(

in welke omgeving sta jij dan?

sheshe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:51

Haastrecht (zuid-holland)

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:51

monique22 schreef:
sheshe schreef:

in welke omgeving sta jij dan?

ja wij komen wel bij je op stal :) hahah de haflinger stal..
owww jottem :) over paar weekjes ga ik naar oostenrijk <3

sheshe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:53

Jaa dat zou gezellig zijn :D

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:53

sheshe schreef:
Haastrecht (zuid-holland)

hihih helaas ook al niet echt in de buurt

( is er hier iemand uit de buurt van vianen hagenstein of everdingen )

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:54

VET SusyB!! :D Ik hoop dat wij dit jaar ook weer gaan, we zijn nu 3 x geweest, in de wintervakantie maar niet geskied, lekker paardjes gekeken en gereden door de bergen :D Verstond er geen woord van, dat duits :)) Maar twas super!!!! Helaas konden we dit jaar niet omdat het slecht ging met ons hondje..Gelukkig is hij weer helemaal opgeknapt :+:

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:55

mijn tante woont in oostenrijk .. jaaa we gaan als forum stapje mijn tante terroriseren :)hehe

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:56

Vianen is vanaf mijn huis 45 min. rijden met de auto :))

sheshe

Vianen is toch bij utrecht Monique??

monique1983

hahaha heb je teminsten en slaap plek ;)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:57

sheshe schreef:
Vianen is toch bij utrecht Monique??

ja klopt utrecht nieuwengein vianen enzo

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:57

hahahah ja dat zowiezo :P hahaha

even off topic maar kennen jullie dat FPF dekje waarvan er maar 100 zijn gemaakt.. raad eens wat ik net gekocht heb :o

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:58

Stravero schreef:

haha tja kan je niet ff hier heen komen te paard he voor en buiten ritje

@stravero jij zit toch op op het paarden spel ?

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:58

EEN FPF DEKJE? :D FOTOOOOOOOOOOOO :D

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:59

Susyb schreef:
hahahah ja dat zowiezo :P hahaha

even off topic maar kennen jullie dat FPF dekje waarvan er maar 100 zijn gemaakt.. raad eens wat ik net gekocht heb :o

dat dekje zeker haha ken hem niet heb je niet foto

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:59

monique22 schreef:
Stravero schreef:

haha tja kan je niet ff hier heen komen te paard he voor en buiten ritje

@stravero jij zit toch op op het paarden spel ?

Hihi nee denk ik ook niet idd :))

Maar ja ik heet daar ook Stravero, maar ik zet alleen maar iedere dag mn geld op en van de bank en zodra ik 500 000 heb dan stuur ik t naar mn vriendin hahahaha ik HAD 65 miljoen .. :D :D Heb toen kei veel bewerkingswedstrijden gewonnen :))

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 23:00

Yes k heb weer goed nieuws binnen!

Mijn zusje kan waarschijnlijk de baan van mijn oudere zus overnemen (ja ik heb nog 12 broers en zussen) en dan verdient ze veel meer dus kan ze ook meer meebetalen! Dus is t voor mij ook weer een stukje goedkoper, en kan ik ook nog eens wat extra's kopen voor men paardje! Hij heet trouwens St. Avry van zijn officiele naam, en word eef genoemd, maar ik vind het zo''n verschrikkelijke naam! Jullie nog leuke ideeen voor een naam!