Roma_4ever schreef:ik gaa naar sally doei
doeg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:ik had een Global van 80 euro, prachtig ding, trok ik bij van baalen door de midden toen ik neusriem vastpakte. Toen een kieffer van 110 euro gekocht en daar trok ik het oassantje na 3 dagen van kapot, nu sturen ze een nieuwe op
Wat ben je ook ruig
Hoe kan je een passantje nou stuk trekken
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:ik had een Global van 80 euro, prachtig ding, trok ik bij van baalen door de midden toen ik neusriem vastpakte. Toen een kieffer van 110 euro gekocht en daar trok ik het oassantje na 3 dagen van kapot, nu sturen ze een nieuwe op
Wat ben je ook ruig
Hoe kan je een passantje nou stuk trekken
knabbelgirl schreef:ze zat vast achter een hindernispaal en raaktte in paniek*eigenlijk was het katie dus die het deed*
knabbelgirl schreef:neeen kieffer stuurt een nieuwe op
knabbelgirl schreef:Judibo schreef:Oja Karin: Ons navigatieding is binnen, dus hoeven we nooit meer met trailer in woonwijk te belanden![]()
ach dat gebeurd ons zelfs met navigatie, als ie niet duidelijk is, of denkt dat er wegen zijn die nog gebouwt moeten worden
mieske schreef:knabbelgirl schreef:en je was zoveel aangekomen zei je
Ik weeg nu weer net zoveel als voor mijn zwangerschap
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:neeen kieffer stuurt een nieuwe op
Wel netjes van ze!
mieske schreef:Joepie![]()
Ik heb van mijn lieve ventjuh nog een paar peesjes en strijklappen gekregen.. Nu heb ik 4 setjes![]()
En een halster + touw die bij mijn fel groene sjabrak passen
lotteluvah schreef:mieske schreef:Joepie![]()
Ik heb van mijn lieve ventjuh nog een paar peesjes en strijklappen gekregen.. Nu heb ik 4 setjes![]()
Maak eens foto's!
mieske schreef:JAh. als ik Willy weer ga rijden, die is nog steeds niet goed
Vandaag wel foto's maken van Carlos
lotteluvah schreef:mieske schreef:JAh. als ik Willy weer ga rijden, die is nog steeds niet goed
Vandaag wel foto's maken van Carlos
Je kan ook net als babs doen!
knabbelgirl schreef:inderdaadover de oren heen
knabbelgirl schreef:inderdaadover de oren heen
knabbelgirl schreef:haha hoezo
mieske schreef:Joepie![]()
mieske schreef:knabbelgirl schreef:haha hoezo
Ik heb rolf beledigd