Hebben zondag al ons wedstrijddebuut
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

startpas vraag ik ook vast aan als die ggk is. Hebben geen haast maar dan kan die ervaring opdoen. Faringo schreef:Hoi!
Meld zich ook weer. Was ff druk hihi. Verder alles wel gewoon zijn gangetje. Storm begint steeds meer te wennen op zijn nieuwe plekje. Vanavond hebben we onze eerste springles. Uuiteraard wel eens gesprongen maar niet eerder in een les. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Wat een superleuke foto's komen er voorbij zeg. Blijft altijd leuk om foto's te zien
Leuk paardje Yvank! Hopen dat de keuring positief is!
Haha grappis filmpje Amazone77
. Zelfs ik ging het uiteindelijk niet meer eng vinden haha. Volgende week gaan we dus gewoon weer! Heb 2 filmpjes op facebook staan.
, maar eerst nog even genieten van 5 vrije dagen.
Nog meer die hier aan mee doen? Faringo schreef:Goeiemorgen!!
Springles ging super! Vond het echt best spannend. In die vier jaar dat ik Storm nu heb hebben nooit vaker een enkel sprongetje gemaakt van 40 tot 50 cm. Was ook al wel een maand of 5 geleden dat we voor het laatst hadden gesprongen. Kan niet anders zeggen dan dat ik echt een superpony heb. Hij vond het echt fantastisch en sprong alles op zijn sloffen. Zelfs ik ging het uiteindelijk niet meer eng vinden haha. Volgende week gaan we dus gewoon weer! Heb 2 filmpjes op facebook staan.
Wat heb je voor nieuwe baan Mando? Gelukkig staat maandag wel alles voor je klaar zodat je dan echt aan het werk kunt, maar eerst nog even genieten van 5 vrije dagen.
Altijd leuk Yvank zo'n onderling wedstrijdje. Die zijn juuist zo fijn om uit te proberen. Ben benieuwd hoe ie het gaat doen.
ongeschoren ideaal 
vanmiddag wordt Santor gekeurd.
.