mieske schreef:Krijg je dat of moet je daar zelf voor werken Viet ?
Nou meestal gaat mijn kleedgeld naar lot

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mieske schreef:Krijg je dat of moet je daar zelf voor werken Viet ?
Roma_4ever schreef:Wentos schreef:balen Yvanka..
jah HH had um niet meer op vooraad en moet nu vanuit de fabrieken komen duurt nog eens 2 weken
lotteluvah schreef:mieske schreef:Krijg je dat of moet je daar zelf voor werken Viet ?
Babsie_Flash schreef:en hier had ik ook nog geen foto van gemaakt...
lotteluvah schreef:
lotteluvah schreef:mieske schreef:Krijg je dat of moet je daar zelf voor werken Viet ?
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:
jah HH had um niet meer op vooraad en moet nu vanuit de fabrieken komen duurt nog eens 2 weken
Welke maat moet je cob?
Die hing laatst nog bij piaffe ruitersport
_karin_ schreef:lotteluvah schreef:
Wat is ie toch mooi.
*sjeest weg*
mieske schreef:Ik wil ook kleedgeld
mieske schreef:Ik heb een hoofdstel gekocht van 20 euro en hij heeft er ook eentje om van 20 euro
lotteluvah schreef:mieske schreef:Ik wil ook kleedgeld
Wat denk ej waarom ik zo veel kan kopen
Maar het is best ernstig want ik heb nu een jaar kleedgeld en nog geen broek zelf gekocht
lotteluvah schreef:mieske schreef:Ik wil ook kleedgeld
Wat denk ej waarom ik zo veel kan kopen
Maar het is best ernstig want ik heb nu een jaar kleedgeld en nog geen broek zelf gekocht
Roma_4ever schreef:dus eigenlijk krijg jij geen kleedgeld maar krijgt lot kleedgeld
mieske schreef:LOL
Hoeveel kleedgeld krijg je dan ?
lotteluvah schreef:mieske schreef:LOL
100 per maand
lotteluvah schreef:mieske schreef:Ik heb een hoofdstel gekocht van 20 euro en hij heeft er ook eentje om van 20 euro
20 euro
Die ene van lot is bijmekaar zo'n 200 euro
lotteluvah schreef:mieske schreef:LOL
100 per maand
mieske schreef:Mjah deze die die om heeft is 20 euro
En ik heb er laatst eentje gekocht met zo'n wit vlechtje in de frontriem ofzoLekker boeiend, hij doet wat die moet doen
lotteluvah schreef:mieske schreef:Mjah deze die die om heeft is 20 euro
En ik heb er laatst eentje gekocht met zo'n wit vlechtje in de frontriem ofzoLekker boeiend, hij doet wat die moet doen
Jezus mijn frontriem is alleen al 65 euro
mieske schreef:Muhahaha 65 euro
Ik had die goedkope gekocht, omdat ik hem ging inrijden...
Heb wel eens gehad dat ik van een paard af viel en dan het hoofdstel kapot trok,
vandaar dat ik een goedkope had gekocht, en na bijna 2 jaar is ie nog steeds heel
lotteluvah schreef:mieske schreef:Muhahaha 65 euro
Ik had die goedkope gekocht, omdat ik hem ging inrijden...
Heb wel eens gehad dat ik van een paard af viel en dan het hoofdstel kapot trok,
vandaar dat ik een goedkope had gekocht, en na bijna 2 jaar is ie nog steeds heel
Ik had ook een goedkope. Nou fantastisch. 1 keer en nooit weer
Ik wil geen kartonnen hoofdstel
Roma_4ever schreef:lotteluvah schreef:
Ik had ook een goedkope. Nou fantastisch. 1 keer en nooit weer
Ik wil geen kartonnen hoofdstel
mijne is 40 euro die ik nu krijg maar wel lekker zacht leerdie ik nu heb is zelf samengesteld:D neusriem van kieffer en de rest van wat anders
knabbelgirl schreef:ik had een Global van 80 euro, prachtig ding, trok ik bij van baalen door de midden toen ik neusriem vastpakte. Toen een kieffer van 110 euro gekocht en daar trok ik het oassantje na 3 dagen van kapot, nu sturen ze een nieuwe op