Ja buikje groeit goed Ze krijgt gewoon drie keer per dag kuil, veel beweging en een halve kilo cavalor probreed per dag. Als het veulen er is kom je kijken he
wat weer een boel mooie foto's peeps met der mooie dikke buikje farah moet vandaag nog 3 maand met het monster rond lopen hihi gister lekker met farah naar buiten geweest in de mist ze was echt super braaf
heb ook weer een cijfer terug van mijn stage opdracht een dikke 8 hihi en ik had ook nog eens alles letterlijk overgetypt uit ons personeels beleid
xkimmx
Geplaatst: 31-01-11 11:37
Even fototje spammen van gister. Ben heerlijk naar het strand geweest met dr. Heb nog nooit zo heerlijk gereden! Windstil, blauwe lucht, laaghangend zonnetje en het was gelukkig niet druk op het strand. Ik had voor de zekerheid een slof omgedaan omdat ze de laatste keer onwijs druk en sterk was en aangezien er een drukke weg zit voor de zekerheid een slof. Maar heb hem de hele tijd lang gehad en niet nodig gehad. Ze reageerde perfect op m'n hulpen, heb ook wedstrijdje gedaan met m'n buurjongen op het strand , ik kwam hem tegen op z'n mountainbike. En offcourse hadden wij gewonnen. Tijdens het racen kwamen we ook een grote plas tegen waar ze gewoon zonder te twijfelen insprong, was zo trots dat ze me gewoon vertrouwde! Echt hoe een band zo kan groeien na 1 ritje, was echt enorm trots op dr.
Doranka, peeps nog twee Fijn dat ze zo braaf was en super van je cijfer
farahtjuh
Geplaatst: 31-01-11 12:41
mooie hoor ( en voor die slof acht die gebruik ik ook wel bij mijn draak zou ook wel een keer met farah over het strand scheuren lijkt me echt zo gaaf
hihi anous we gaan gelijk op alleen een maandje verschil ben echt benieuwd had zo straks al in het dikke buiken topic gekeken mooi hoor die buiken vooral van die tinker. van farah maak ik eigenlijk niet echt buik foto's omdat farah ook nog onder 2 dekens staan ivb dat ze geschoren is het draakje is wel lekker druk in farah haar buikje en farah is ook super super knufellig peeps ook of niet ?
pff net perongeluk alle inkoop adviezen weg gegooid morgen weer een dan
Ja naar ons is peeps heel knuffelig en aanhankelijk. Peeps is altijd verzot op aandacht en nu ook. alleen tegen paarden kan ze soms behooorlijk sago doen en echt bitchie zijn terwijl ze normaal onderdanig is.
hihi dat is farah nu ook ze trok gister ook een gezicht naar fanny dat ik dacht oei onweerswolken farah deed gister niks dan duwen en hangen en kusjes geven
is het ook zit geen kwaad in, is ook super voorzichtig naar alles en iedereen fanny daar in tegen wil nog wel eens door haar angsten lomp worden en dus onvoorzichtig,die weer eigenlijk totaal weg niet wat knuffelen is das wel erg jammer.
peeps lijkt me ook echt een knuffel helemaal nu met die dikke knuffel buik
horsii
Geplaatst: 31-01-11 12:51
haha fanny en farah totaal het tegenovergestelde van elkaar. Peeps is ook echt een knuffel ja
Ja ach dat is het fijne van een slof, je kan hem strak doen als het echt nodig is maar zolang je hem niet nodig heb kan je hem gewoon los laten hangen. Vind het alleen wel moeilijk als ik even snel mn teugels korter moet maken als ze een sprint neemt op het strand, dan moet ik eerst kijken welke teugels en zorgen dat ik niet mijn slof strak heb. Maar ach moet ik gewoon beetje onder de knie krijgen
Ja farah en fanny zijn totaal verschillend en ze hebben de zelfde moeder toch de vader die het meeste door geeft hihi
ja klopt soms zit ik ook wel eens te kijken welke ik moet hebben maar heb geluk dat ik blokjes op mijn gewone teugels heb dus ze nog wel een beetje kan onderscheiden
Peeps is een pittige dame in de bak, maar heel braaf buiten. Maar dat pittige in de bak vind ik zelf wel leuk ALs we na het veulenen weer kunnen gaan rijden en we gaan der weer aan het werk zetten in de bak is het eerst 1 a 2 weken vechten met peeps Gaat ze flink bokken en drammen. Zet je der op der plek heb je binnen twee weken een paard die alles voor je doet, dametje met een heel eigen karakter maar o zo lief en knuffelig
dat is idd erg leuk zon karakter, en dat je ze dan voor je gewonnen hebt is ook wel een mooi gevoel farah heeft dat soms ook effe bokken tieren en mieren en dan is het weer over eigenlijk boffen we heel erg met ons mooie goud