Wat een mooie foto's allemaal! Zonet hebben Lisa en ik even een portretshoot gehouden met de paarden bij ons, zal zodadelijk enkele plaatjes van Shilas posten!
horsii
Geplaatst: 19-05-10 22:08
Foto's van shilas zijn altijd leuk
E_Nalanta
Geplaatst: 19-05-10 22:11
Haha!
Nou ik ben nog niet zo 'up to date' hier in het topic hoor, weet wel dat Pepe (heb ik 't goed?) een dochter is van Nibbit!
Gefeliciteerd met Peeps iig! En welkom nieuwe + half nieuwe
Nou school is weer begonnen hoor.. Phoe Vandaag Engels mondeling gehad, een filmdiscussie. Ging opzich wel goed geloof ik Morgen niet zo'n zwaar dagje, 4 uur BSM (beweging, sport en maatschappij) dus das wel lekker
Freya, ik zou gaan voor de eczeemdeken, is inderdaad goedkoper plus de buik zit ook goed ingepakt.. Dat is ook zijn enorm gevoelig plekje
Leuk veulentje AliceTwingo!
Vanavond hulp gehad met Katja, ze moest gewoon even aangepakt worden en even weten dat voorwaarts goed is! Heb zelf ook nog even gereden en moet haar echt voor blijven zijn, maar dan komt het goed! Benieuwd of ze morgen heel erg spierpijn heeft Moet dr nu 2 dagen doorrijden voor ze weer 2 daagjes rust mag en het zo opbouwen.. Ben zo blij, vandaag eindelijk met een goed en tevreden gevoel afgestapt
Moest het even kwijr, sorry
horsii
Geplaatst: 19-05-10 22:22
Super zeg, dat je met een tevreden gevoel af ben gestapt! Het komt wel goed
susaSuus; hihi fijn toch als het zo goed gaat! Ik ben dan ook altijd heel enthousiast hoor haha en dat snapt dan niemand thuis... Daar is bokt dan weer voor
E_Nalanta
Geplaatst: 19-05-10 22:24
Roziee, ik zit nu middenin mijn examens, ook niet even prettig
Hier dus de foto's! (geen idee hoeveel je er mag posten, zal 2 normale doen en de rest in een linkje). Was zonsondergang, dus voor een haflinger dé perfecte tijd van de dag om even in 't zonnetje (letterlijk ) te staan!
(de rest heb ik op mijn hyvespagina staan, voor de mensen die zich vervelen. Weet dat bij sommige foto's het touwhalster wat laag hangt, hij was wat te groot maar we wouden toch nog graag wat 'naturals' om zijn hoofd doen )
Dat zal ik hem doorgeven! We hadden aan de punt van de zweep een roze doek gebonden, dit was HEUL interresant en wanneer je op borsthoogte bij Shilas ging 'flapperen' zette hij een enorme hals op!
Wil me ook nog gaan verdiepen in VD, maar daar moet ik nog tijd voor zien te vinden
Heb dat inderdaad ook Rozie, ik alles heel enthousiast aan mn vriend vertellen en die luisterd ook wel en is wel heel geinteresseerd, maar snapt dat trotse gevoel dan niet echt.. Hij is overigens wel van plan ook ooit te gaan leren rijden, maar dan moet Katja eerst wat meer kennen
Had vorige week ook nog wat, mn vriend laat zo mn dure camera vallen gelukkig alleen de lens kapoet en die wordt vergoed door de verzekering.. Als mee zit kan ik zaterdag nieuwe halen en weer verder gaan met bestuderen van alle mogelijkheden van de camera (met uiteraard Katja als fotomodelletje )
E_Nalanta
Geplaatst: 19-05-10 22:37
Oh balen van je lens! Ergens ook wel gelukkig, maar toch.... VD is harstikke leuk, volgens mij is de website van www.everyoneweb.com/NALANTA al eens doorgegeven hier in 't topic, handig om eens een kijkje op te nemen!
Hihi, als ik mijn vader HEEL blij vertel dat Shilas bijvoorbeeld hoog steigerde denkt hij volgens mij van: steigeren kan 'ie toch al? Wat is er zo bijzonder?
Stijgeren kan Atlas ook maar dat mag hij niet meer.. Dat gaat hij dan doen op momenten dat hij het niet met me eens is en hij is dan ook nog is zo lomp om echt hoog te stijgeren dus ik ben bang dat hij dan een keer achterover kiepert met mij erop.. Hij is een tijdje verkocht geweest en dat meisje had hem dat geleerd maar toen kon hij dus niet meer normaal achteruit lopen en was het gelijk stijgeren
E_Nalanta
Geplaatst: 19-05-10 22:43
Ja, examens gaan goed, helaas geschiedenis niet zo, heb 5 uur achter elkaar geleerd maar wist helaas niet énorm veel... wel meer dan verwacht
Atlas heeft er smaak voor! Ik zou zeggen, lekker verder knutselen, zo te horen zit de spaanse pas er binnen no-time in!
Heb de site even in mn favorieten gezet, van de week even rustig bekijken
Met dingen zoals spaanse pas ed. wacht ik mooi even tot ze 'normaal' bereden kan worden, zie haar dr ook wel voor aan om die dingen te gaan doen wanneer het juist net niet moet..
Hoe vaak oefenen jullie met VD en hoe lang meestal?
Balen dat geschiedenis niet zo goed ging NHevaVD!! Ben ik blij dat ik mn examens al een aantal jaar achter de rug heb
E_Nalanta
Geplaatst: 19-05-10 22:53
Spaanse pas kun je beter veranderen in de 'jambette' qua naam, Spaanse pas word meteen gezien als het lopend uitvoeren van het uitslaan van de benen
SusaSuus, gelijk heb je Momenteel verminder ik 't oefenen van VD even met Shilas, merk dat hij het nu leuker vind om lekker te dressuren en daarbij VD vanaf de rug te doen. Moeten het gevarierd houden voor hem, anders verveeld hij zich erg snel en begint hij te etteren (puber )
Roziee, zijn nek vind ik inderdaad ook niet vekeerd! Sinds we dressuurmatig weer aan het werk gegaan zijn, krijgt hij er echt zo'n 'kam' op.. maareh, het zal ook wel wat vet zijn hoor