Da's wel heel zielig..
Waarom riskeer je een waarschuwing dan? Of heb ik iets gemist..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Da's wel heel zielig..

JoDy1991 schreef:oo, dat had ik ook altijd
staat er iemand naast je ineens.. WAT doe je???
Bij ons op school als je word gesnapt kun je meteen corveeën.. Gelukkig zit ik bij de schoolkrant en kan ik altijd gewoon zeggen dat ik even iets op moest zoeken daarvoor
En natuurlijk hopen dat je een computer krijgt die zo staat dat ze niet op het beeldscherm kunnen kijken
JoDy1991 schreef:o, nou dat hoeven we niet,,
ik zei altijd: k heb een tussenuur![]()
Ja dat kan natuurlijk ook nog
En dan: Ooh mocht dat niet? Ooh ja sorry.. Dat wist ik niet hoor! Haha 
Monica_86 schreef:lekker banketstaaf weer. we hadden met groepje op school afgesproken opdr via msn te maken. we zouden dan allemaal om 9 uur op msn zijn... nou k ben tot nu toe nog steeds de enige
JoDy1991 schreef:Monica_86 schreef:lekker banketstaaf weer. we hadden met groepje op school afgesproken opdr via msn te maken. we zouden dan allemaal om 9 uur op msn zijn... nou k ben tot nu toe nog steeds de enige
Hoii, pff dat banketstaaf..

Sinds groep 5 ofzo ben ik iedere sportdag ziek geweest.. Behalve vorig jaar, toen hadden we twee sportdagen en de eerste sportdag gingen we golven
De tweede was ik wel weer ziek haha
Jasia schreef:Haha, ja ik weet ook al dat ik ziek wordt op de sportdag..
Ik ga denk ik vanmiddag nog wel even naar stal.. Moet alleen uitkijken dat ik niemand van school tegenkom..

(Anneloes is een beetje veel te fel voor een klein kindje en dat andere paardje is lekker sloom
) Jasia schreef:Haha ja
Of je zegt: Ja het was een wonder! Ineens voelde ik me weer helemaal beter
Mijn vader komt mij vanavond om half 5 ophalen, dan komen zijn vriendin en haar zoontje naar mijn paard kijken
Haar zoontje (is 5) mag dan op een hafje bij ons op stal..(Anneloes is een beetje veel te fel voor een klein kindje en dat andere paardje is lekker sloom
)
Eergister was ik even met Beaut naar buiten geweest en zo'n meisje wou even paardje aaien.. Helemaal blij dat dan mocht
Heerlijk die koppie's dan.. Helemaal trots en gelukkig om zoiets kleins