Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mendiee schreef:Kan me er wel iets bij voorstellen dat je het wilt weten. Op den duur leer je jury's wel een beetje kennen inderdaad. Ik had er laatst eentje die vroeg waarom ik in godsnaam nog steeds op een pony rijd.. Beetje raar vind ik dat.. Dat moet ik toch zelf weten
patricia73 schreef:Altijd link op een filmpje op bokt neer te zetten maar geloof dat ik jullie wel aardig vind haha. Hier de eerste proef van zaterdagavond. Nu ik het zelf op beeld heb zie ik ook wel wat er nog veel te verbeteren is.
[ Video ]
Peelie schreef:Vandaag dus mn M debuut. 168 en 170 punten. Het doel was rond de 170 punten, dus dat is gelukt
Het was nog lang niet winst waardig en ik ben het helemaal eens met de punten.
Er valt nog een hoop te schaven. Ik kijk er met goeie moed tegenaan!
Miiess18 schreef:@Kiddokids,
Ben erg benieuwd morgen! Wel leuk om jullie eens te zien! Altijd leuk om in het ''echte'' leven contact te leggen!
Ik ga Hyrano vanavond nog even lekker losrijden, en nog wat oefeningetjes mee pakken..
En morgen ook weer knallen!
Heb er echt heel erg veel zin in! Ben blij dat ik hem even ruim een maandje thuis heb gelaten, maar het kriebelt toch wel weer nu!
Succes allemaal het weekend!
kiddokids schreef:Miiess18 schreef:@Kiddokids,
Ben erg benieuwd morgen! Wel leuk om jullie eens te zien! Altijd leuk om in het ''echte'' leven contact te leggen!
Ik ga Hyrano vanavond nog even lekker losrijden, en nog wat oefeningetjes mee pakken..
En morgen ook weer knallen!
Heb er echt heel erg veel zin in! Ben blij dat ik hem even ruim een maandje thuis heb gelaten, maar het kriebelt toch wel weer nu!
Succes allemaal het weekend!
Lijkt mij ook erg leuk om je te ontmoeten
Jullie zitten samen in het groepje leuk hoor.
Wij zeggen ook altijd ff knallen..
Miiess18 schreef:Helaas vond Hyrano het allemaal niet zo interessant vandaag.. maar even niet meer op de thuisbasis starten, aangezien hij precies weet wanneer ik mijn zweep erbij heb of niet, en ik zo weinig impuls kan behouden in mijn proeven dan! Even een paar keer op ander terrein en dan gewoon weer proberen!
Gelukkig deed mijn grote vriend zijn oefeningen wel weer piekfijn en netjes. Waardoor de 7's de vele 5jes weer omhoog haalde! Toch nog 2 puntjes erbij, met 181 en 184!
Wel super leuk om Kiddokids en TamaraMan28 te zien! En jeetje, gefeliciteerd hoor met de prachtige punten! Het zag er ook keurig uit, van wat ik gezien heb bij het losrijden!! Echt leuk! Super leuke combinatie om te zien!