Ons record is 1.35, hoger zijn we niet gegaan.
Ik heb helaas maar 1 (wazige) foto van het vrijspringen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Merry98 schreef:Kimmetjuh18 : welkom! leuke haf.
LisanneElena : lekker bolletje met een lief koppie![]()
**sorry ik spam even met 2 filmpjes en 2 fotos..
Heb het idee dat ik hier een eeuw niet ben geweest.
Mijn week loopt helaas ernstig anders door iets minder leuks.Spoiler:
Mn pa (54 sinds gister) ligt sinds za avond in t ziekenhuis.ivm hartinfarct en dmv hartkatheterisatie zijn er 2 vernauwingen en een slecht functionerende hartklep geconstateerd..Nu wachten we op verder behandeling, hartoperatie en of dotteren beide zijn noodzakelijk
on topic
Hier nog een filmpje van de galop in de les.
Door t uploaden is die helaas vervaagd. Mijn lesgeefster heeft gefilmt. Heb er een muziekje onder gezet.
En ze zoomt een stukje in op de "broekspier" van indy. Aangezien ze die niet had.
En nu dus in zoverre wel heeft ontwikkelt.
Er is nog een hoop te verbeteren.Maar het gaat voornamelijk om het ontspannen rijden. En ik moet leren zitten. En voor indy 4 benen te gebruiken.
[ Video ]
Van waar we vandaan komen (heb helaas dan alleen een draf filmpje):
[ Video ]
geen balans, ik kan niet zitten, geen juiste ontspanning. en nog een grasbak.
Vandaag heb ik der manen eens onder handen genomen.
Vorige week wel even opnieuw gevlochten.Maar ze worden te lang..![]()
Met eten vanaf de grond/grazen komen de 1e 3 vlechten behoorlijk op de grond. En dat word te link. Als ze er een keer op staat ben ik de sjaak.
Dus ik heb haar vandaag ingevlochten op de manier zoals ze ook ingevlochten stond toen ik der ging bekijken. Alleen dan net even iets netter :p
Ben erachter gekomen dat der manen een stuk langer zijn geworden. En dan zijn ze niet eens geheel stijl. Dus kan je na gaan als ze helemaal gewassen en wel zijn.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mijn paard houd btw haar hoofd vaak op deze hoogte en niet geheel omhoog.
Tenzij ze iets interresants ziet.