Maureen en Angel:
Vandaag was de dag! Ik was vroeg klaar van school en ik moest en zou alleen gaan buitenrijden met angel. Opgezadeld, en vertrokken gewoon aan de hand. Ze vond alles spannend, maar door de hele tijd tegen haar te blijven praten werd ze al wat rustiger. Na een tijdje toen ze goed kalm was ben ik opgestapt. Eerst wou ze niet, om proberen te draaien en omhoog gaan. Gelukkig had ik een zweepje bij me
Met een paar tikjes, en wat stemverheffing ging ze! Ze vond het maar raar, geen paardenbillen of fiets voor de die ze lekker kon volgen. Bij ieder geluidje schrok ze ook maar ik vond het niet erg. Na hier en daar wat drafjes (slingerend over de weg
) werd ze al wat vrolijker en vond ik het tijd voor een galopje. Toevallig zag ik al links voor me een leeg maisveld. Ze vertrok, met de stuur en de rem er gewoon netjes op. Aan het einde van het veld teruggedraaid en terug gegaloppeerd wat zonder moeite ging! ben zo trots
Daarna een bospad omhoog gegaloppeerd, dat vond ze heerlijk. Helaas, na het bos was en nog een stuk onverhard (gras) en ik wou dat ook nog graag doen. Een hele domme zet, angel gleed uit maar herpakte zich netjes! ben wel bang dat ze morgen mank staat.. ook al liep ze de rest van de rit wel heel zuiver
we zullen zien ze is gelukkig een pittige tante! Daarna hebben we op 1 drafje na heerlijk uitgestapt aan en lang teugeltje. Angel bekeek alles om der heen en ik genoot van het zonnetje! We vonden het allebei heerlijk.. helaas word het nu alleen nog maar slechter weer dus denk dat dit de eerste en laatste rit is geweest van dit jaar. Een wel ontzettend geslaagde rit
. Maar door dat ik met Harry tegen wat problemen aanliep (vooral veel leiderschapsproblemen) was ik hard opzoek naar hulp. En die heb gevonden in de vorm van grondwerklessen