[FOTO] Haflingers ITP

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Higoma145

Re: [FOTO] Haflingers ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:35

echt:P gaaf man:P ik heb er gewoon een donkerblauw scappa halster bij XD met zown rose streep ofso XD

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:37

haha was gewoon toeval hoor dat dat matchte _O-

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:39

haha leuk:P setjes zijn en blijven leuk:P en de meeste dingen staan wel leuk bij haflingers wat alles nog verslavender maakt :=

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 23:23

Wat heeft Beau een mooi lichaam zeg!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 00:24

Liiisaaa, Ach wat een schatjes die kleine veulens.
E_Nalanta, die eerste foto is echt super mooi (screenshot dan ;) )
Njiloj haha leuk, ik dacht dat mijn haf nog een teddybeer was, maar die van jou ook nog zeg!
Evelyne, wat een mooi hoofdje zeg. Mooie lange manen.
Veerlebeest, HAha die van jou is nergens bang voor he? Vindt alles wel prima zo te zien. Grappig :P
XDeena_ Gaaf zo'n western outfit. Nu jij ook nog in cowgirl style en het plaatje is af.
Marlis, Je kunt al best lange vlechten bij haar maken. En ze is pas 1 jaar. Ben benieuwd hoe dat over een jaar zal zijn.
E_Nalanta, haha die tevreden blik. Wat leuk zeg!
Maestroox3, Die tweede foto is gaaf. Wat een reus.
Kimlovepaard, Wat leuk die spagaat! Doet ie netjes.
Veerlebeest, Wat een leukerd is het toch. Ook wat je allemaal met haar doet. Gaaf hoor.
Hil500, Sta je nou in de intratuin of er buiten? Haha.
Beauty_J, ach wat lief dat veulen! Nogales is zeker knap!
Horsii, Wat leuk dat ze bleef liggen. Mooie lange vlechtjes.
Evelyne, Haha zie hem showen :)
Fee_ Ginger ook al mooi aan het lopen.
Laurahh, Ook Floor al lekker de benen strekken buiten. In het mooie weer. Ondeugend koppie op de tweede foto.
Sita_ Wat een mooie foto, heerlijk in de zon. Wat heeft je haf een mooie kleur.
_Kawi_, Zo wat een groot weiland heeft Natif zeg. Lekker. En hij ziet er leuk uit.
Fee_ Ginger die weer de beentjes strekt. Leuk hoor.
Silkaay_ Lekker racen! Fijn als ze weer het gras op mogen. (verbaasd me dat ze - als haflinger zijnde - niet direct gaat eten ;) )
Faringo, Ben je heel gebleven?
Maestroox, Die manen grappig!
Marlis, ga Peeps eens poetsen joh! ;)
Savira, eerste wat ik dacht bij de tweede foto: wat heeft ie kleine schattige oogjes :P
Lisannne_ ziet er goed uit.
Nathalie83, Fijn dat Luna het goed deed, dat geeft vast een goed gevoel.
Marlis, Ja ik zie wel verschil met een tijd geleden!
Baily_4ever, Die tweede foto is is leuk.
_Bitje_, moet je vooral zeggen let niet op de rotzooi ga ik het juist doen ;) Beau de knappe haf!!

Heb van het winter een nieuw zadel gekocht, maar vind hem toch niet fijn rijden en heb het idee dat James er ook niet lekker onder loopt. -O-
Terwijl ik met het zadel naar een zadelmaker ben geweest en die heeft hem nog opgevuld. En toch kan ik er mijn zit niet in vinden.
Daar kom ik nu pas achter nu ik James na de winter weer een beetje op wil pakken. Weer een beetje fatsoenlijk rijden. Ipv alleen maar buitenritjes.
Vandaag eerst begonnen op mijn 'nieuwe' zadel, maar dat ging niet zo best. Heb het oude ding er weer opgelegd. Dat ging beter, maar is voor mij te klein. ZSM ander zadel zoeken dus!!
En denk dat ik misschien een staartriem moet gaan gebruiken. Ik leg het zadel netjes achter de schouders, maar als ik ga rijden schuift ie weer op de schouders. Dat is met beide zadels, terwijl de zadelmaker zegt, dat het goed zit. Ik snap het niet. -O-
Afbeelding

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/562752_256748091083506_100002449511540_551048_1676221291_n.jpg

Afbeelding

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 01:25

Mooie foto's!

Nenee, ik ging ze net uit de weide halen, en als je ze roept komen ze altijd afgestormd, alleen deze keer bleven ze rondjes lopen _O-

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 01:56

leuke fotos chasey! :D

*.............* :')
Afbeelding Afbeelding
Let vooral op die ontblootte tanden op de eerste foto _O-

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 02:00

_O-

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 02:50

@ Chasey, Is dat je 'nieuwe' zadel op de foto's?? vind hem idd erg ver naar voren schuiven..
@ Bitje, Hahaha Beau hangt de clown uit := Hij ziet er echt top uit!! Is ie alweer helemaal de oude?
@ Bailey, Stoer man zo groot op het scherm :P
@ Marlis, Peeps ziet er ook goed uit :) Enne kleine baby's worden groot ;)

Mijn zadel problemen zijn vandaag opgelost *\o/* Had vorig jaar nieuwe gekocht voor Luna, wou zeker weten dat ze een goed zadel zou hebben. Dus wou hem vorige week laten opvullen en meteen pasmaat. Dus zadelmaker erbij. Was me zadel niet goed :oo Dus mee terug naar Divoza, en idd was niet goed (lees scheef) ze gingen het oplossen maar moest ik wel vandaag met paard komen om te kijken of het echt goed was.
Dus ik kom daar vanmiddag, blijkt het probleem hem in het gebruikte leer te zitten en dus heb ik een compleet nieuw zadel gekregen *\o/* _/-\o_ Hulde aan Divoza!! (dat ik dat ooit zou zeggen ;) )

Ik had ze wel aan de telefoon gezegt dat het voor een jong paard is die op vreemd terein nog wel spannings heeft.. Maar ze gedroeg zich voorbeeldig! Alleen af en toe een kabouter. Maar die machines in naastgelegen bedrijven waren wel super boeiend! gelukkig heb je dan tegenwoordig een camera in je telefoon :P *-:)

Afbeelding

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:11

@_Bitje_; Hahahaha _/-\o_
@Nathalie83; Wat een leukerd <3

Ik ga het weer wat proberen om bij te houden....

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:12

@chasey, heb je ook nog foto's van je nieuwe zadel te paard? Ik vind dit zadel absoluut niet goed liggen :n Op de laatste foto zie je goed dat het zadel achterover kiept en dat je helemaal op zijn schouder zit. Gaf de zadelmaker aan dat dit zadel ook goed pastte? Dan zou ik op zoek gaan naar een nieuwe zadelmaker :=

haha gaaf bitje :+ Beau is ook zo'n komiek af en toe

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:19

Idd zadel wat er nu op ligt lijkt echt beroerd te liggen.
Zou voor een goede en erkende zadelmaker kijken. Mijn zadelmaker meet eerst heel je paard op(schouder/schoft/rug etc.) wilt dan je paard zien lopen in alle gangen, voelt het paard ivm eventuele blokkades en kijkt of je paard scheef is. En dan gaat ze pas kijken welke zadels er in aanmerking komen. Hier moet je dan uiteraard ook mee rijden en is het het toch niet gaat de volgende erop tot er een helemaal correct ligt. Goed zadel is echt nodig voor een paardenrug. :)

Bitje: Hahaha gekke Beau.
Nathalie: Luna braaf op vreemd terrein.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:21

Kijk die benen van Kyra :')
Afbeelding

En moedertje peeps
Afbeelding

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:28

@Marlis; Mooie Peeps en Kyra <3

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:37

Janine001 schreef:

Kyr is op het moment echt een naarlinger :+

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:50

Marlis schreef:
Janine001 schreef:

Kyr is op het moment echt een naarlinger :+

Hahaha, maar blijf Kyra wel leuk vinden :D

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:53

Bailey_4ever schreef:
@chasey, heb je ook nog foto's van je nieuwe zadel te paard? Ik vind dit zadel absoluut niet goed liggen :n Op de laatste foto zie je goed dat het zadel achterover kiept en dat je helemaal op zijn schouder zit. Gaf de zadelmaker aan dat dit zadel ook goed pastte? Dan zou ik op zoek gaan naar een nieuwe zadelmaker :=

Jongens jullie moeten wel even goed lezen. Dit is NIET het nieuwe zadel. En ik zeg zelf ook dat het te ver naar voren ligt.. want alle zadels schuiven bij James naar voren en daarom dacht ik ook aan een staartriem. Het nieuwe zadel ligt nog beroerder, terwijl dat als je net op stapt en gaat rijden wel goed ligt. -O- Tijdens het rijden gaat ie op zijn schouders hangen, zoals alle zadels.. -O- Verdomd lastig. Heb al tig zadels geprobeerd allemaal het zelfde liedje. Ga nu dus ook voor iets anders.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:57

Chasey schreef:
Bailey_4ever schreef:

Jongens jullie moeten wel even goed lezen. Dit is NIET het nieuwe zadel. En ik zeg zelf ook dat het te ver naar voren ligt.. want alle zadels schuiven bij James naar voren en daarom dacht ik ook aan een staartriem. Het nieuwe zadel ligt nog beroerder, terwijl dat als je net op stapt en gaat rijden wel goed ligt. -O- Tijdens het rijden gaat ie op zijn schouders hangen, zoals alle zadels.. -O- Verdomd lastig. Heb al tig zadels geprobeerd allemaal het zelfde liedje. Ga nu dus ook voor iets anders.

Mischien liggen zadels die jullie hebben geprobeerd te ver naar voren/schuiven maar een goed passend zadel zal dit niet doen.
Peeps is een moeilijke wat betreft zadels maar sinds ik deze zadelmaker heeft, zie ik dus wel in dan er op elk paard een passend zadel te krijgen is.
Peeps is rond geribt, verandert best veel qua bouw en heeft geen schoft, maar heeft een dressuurzadel die ligt als een huis. :j We zeggen het alleen maar om je e helpen.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:59

Leuke foto's weer! :)

Mercury heeft ook zo'n ramprug := Alles schuift naar voren, dus hebben wij een boomloos gehaald. Deze schuift ook naar voren, maar hindert niet. Er is inderdaad voor elk paard wel een passend zadel te vinden, maar dat gaat dan ook in de kosten flink omhoog.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 11:07

Kosten maken me niet uit. Als ik maar een goed zadel kan vinden. Ik zit ook te denken aan een dressuurzadel ipv veelzijdigheid. En dan gewoon een apart springzadel voor het springen.
Ik dacht vorig jaar eindelijk na veel zadels te proberen 1 te hebben gevonden, maar helaas. -O-

Bitje, die tanden had ik nog niet eens gezien, pas toen je het zei haha! Wat een prethoofd.
Nathalie, leuke haf hoor.
Marlis, lekker zonder zadel? :)

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 11:16

Ik vroeg dan ook of je foto's had van met je nieuwe zadel erop ;) IK heb dus goed gelezen maar jijzelf niet. Zoals er al wordt gezegd proberen we je alleen te helpen he :)

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 11:39

We komen in het haflingerpostiljon <<) ! Ik mag een stukje insturen over het NK en de geldersche met een paar foto's haha Leuk dat daar aan wordt gedacht.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 12:14

Chasey, Ik heb nu idd ook een dressuur. Die lag veel beter dan de vzh.. Komt door de kussens zei die man.. Maar idd misschien eens andere zadelmaker erbij?? Naar is dat als je geen goed zadel kunt vinden..

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 13:44

Chasey vervelend dat zadel probleem! Ik zou als ik jou was niet meer met deze zadels gaan rijden en door zoeken totdat je echt een passend zadel hebt gevonden. Wat niet heel makkelijk is dus ;) Voor Marit laat ik na haar bevalling een massimo dressuur zadel aanmeten, kost wat maar dan heb je ook wat. Zij is zo breed dat ik weinig keus heb kwa zadels. Ik hoop dat je snel wat vind!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 19:03

Lastig Chasey dat zadel. Ik heb zelf een dressuurzadel, maar ook die schoof wat naar voren. Laatst heeft Arno Brandt ernaar gekeken en mijn singelstoot naar voren verplaatst. Resultaat....het zadel schuift niet meer.