Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bailey_4ever schreef:@chasey, heb je ook nog foto's van je nieuwe zadel te paard? Ik vind dit zadel absoluut niet goed liggenOp de laatste foto zie je goed dat het zadel achterover kiept en dat je helemaal op zijn schouder zit. Gaf de zadelmaker aan dat dit zadel ook goed pastte? Dan zou ik op zoek gaan naar een nieuwe zadelmaker
![]()
haha gaaf bitjeBeau is ook zo'n komiek af en toe
Chasey schreef:Bailey_4ever schreef:@chasey, heb je ook nog foto's van je nieuwe zadel te paard? Ik vind dit zadel absoluut niet goed liggenOp de laatste foto zie je goed dat het zadel achterover kiept en dat je helemaal op zijn schouder zit. Gaf de zadelmaker aan dat dit zadel ook goed pastte? Dan zou ik op zoek gaan naar een nieuwe zadelmaker
![]()
haha gaaf bitjeBeau is ook zo'n komiek af en toe
Jongens jullie moeten wel even goed lezen. Dit is NIET het nieuwe zadel. En ik zeg zelf ook dat het te ver naar voren ligt.. want alle zadels schuiven bij James naar voren en daarom dacht ik ook aan een staartriem. Het nieuwe zadel ligt nog beroerder, terwijl dat als je net op stapt en gaat rijden wel goed ligt.Tijdens het rijden gaat ie op zijn schouders hangen, zoals alle zadels..
Verdomd lastig. Heb al tig zadels geprobeerd allemaal het zelfde liedje. Ga nu dus ook voor iets anders.