De mijne was er dus zo een, foto's op vorige pagina in link, gevaarlijk dik, ik was bang dat ze elk moment hoefbevangen zou worden etc. zo heb ik haar overigens gekocht, schrok me rot.. Toen ze werd gebracht ook het paste maar net, heel de trailer schudde vervaarlijk door elkaar.
Nu echter begint ze mooi op gewicht te komen, mensen vinden haar te mager, je voelt haar ribben nu als je wat duwt maar er mag nog wat af, heeft nog wat vetbulten, dierenarts houdt het wel in de gaten trouwens durfde het niet zo goed alleen.. Ze weegt nu ongeveer 550 en moet richting de 500 10 meer of minder.
Oei op die laatste foto zie je zelfs vetkwabben. Dat is idd niet zoals het hoort te zijn!
Sita_
Geplaatst: 23-07-11 23:35
Nou, en snappen jullie dan nu wat ik bedoel met wat het verschil is tussen gewoon stevig type en dik?
Laatst bijgewerkt door Sita_ op 23-07-11 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Laurahh
Geplaatst: 24-07-11 10:30
Ik ben wel benieuwd wat jullie dan van Floor vinden.. Ze staat in een kleine kudde met 2 andere paarden. Krijgen elke dag een stukje gras van 10 m2 erbij en savonds nog 1 of 2 plakken hooi. Daarnaast train ik haar elke dag
Dit is haar dochter, krijgt dezelfde hoeveelheid eten maar dan nog krachtvoer erbij..
Ik vind Floor nog steeds te dik.. maar kan weinig aan het eetpatroon veranderen. Dus hoop nog steeds dat ze ooit een x dunner wordt
Ik vind Floor niet echt dik eigenlijk.. Belle ziet er zo prima uit
ZinaFalcotje
Geplaatst: 24-07-11 13:49
Ik ben ook het trotse bazinnetje van mijn haf; Falco! Hij is het oude type haflinger, nog een beetje te dik.. Maar, hij valt al wat af! als ik foto's zie die 's winters zijn gemaakt.. dan ben ik wel trots op hoe hij er nu uit ziet! dat hangbuikje zag er niet uit.. de datum op de foto's kloppen niet, ze zijn 3dagen terug gemaakt..
plientjedres
Geplaatst: 24-07-11 14:40
mooie haffies weer hoor. die van mij is net een jojo,die blaast op haar duim en plopt zo uit elkaar hier nog wat plaatjes van haar.
Leuke Hafjes komen er weer voorbij! Wat betreft ouderwets of luxe... Ik neig meer naar de ouderwetse tanken, maar het verschilt geheel per paard wat ik mooi vind.