kwam half 6 terug van stal, rijden ging lekker heb nynke voor het eerst weer lekker aan het werk gezet, verzamelen , sbw en wijken.. ze pakte het echt weer super op YESSSSSS!!!
en nu het mooiste stukje komt ie: ik fiets op mijn fiets in het donker, braaf het lichtje aan naar huis ... dat is 2,5 km over een kille , dode weg met haast geen verkeer..bijna geen bomen behalve die halve km dichtbij t dorpje. In elk geval ik ga richting huis, zie ik opeens een vet enge schaduw achter me!!! ik fiets keihard bijna in de sloot en bijna tegen een voorbijgaande auto die me gestoord aan keek ik bijna een hartaanval, en na een paar shoking times kijk ik toch nog even om... en wat was het? een net nieuw geplant boompje werkelijk, ik kon wel door de grond zakken maar eng was t wel !!
bdw , heb net een detail tekening af zal hem binnekort wel effe op de pc zetten
Was weer vroeg wakker, kan niet uitslapen als ik er de hele week om 6 uur uit ben gegaan om om 7 uur weer klaar te staan om te werken
Vandaag lekker lui dagje, vanochtend ontbijten en fftjes naar de paarden om een worteltje te geven, vanmiddag met Zahra rijden in de binnenbak een paar km verderop (gaan er met de trailer heen, is makkelijk te laden). En vanavond nikssss...
Zo stavero jij bent vroeg uit de veren Ik ga zo lekker naar bo'tje en vanmiddag pebbels en pluto jeeej amanda ga kijken of ik de foto's nu kan zien Wil ze zo graag zien hihi
Ik ga zo maar een poging wagen tot droog rijden. Lijkt toch droog te worden hier. Wij grappen hier al dat t erbij hoort om in de regen te rijden. Heb nu al de afgelopen 4 weken in de regen gereden.
Hier is het al een paar uur droog. Ik ga zo naar stal. Kijken of de bak een beetje te rijden is. Wie weet.... Al is het maar een beetje stappen en draven op de binnenhoefslag.
Hett is aardig geluk om droog te blijven. Een klein buitje toen ik in t bos zat dus weinig van gemerkt gelukkig. Toch wel erg lekker gereden. En nu is Maris erg blij in dr grote vette wei helemaal alleen. Dr vriendje is heel erg jaloers, die mag er nog niet op en staat ernaast achter een draadje op kaler land.
kan ze zich lekker vol eten weer;) fijn dat je het getroffen heb zeg
melody93
Geplaatst: 29-11-09 17:36
Voor de dressuurkakkers onder ons: word even lid van deze hyve http://dressuurhaffen.hyves.nl/ En als jullie even fotos plaatsen (of mailen mag ook, michellelavaleije@hotmail.com), dan kan ik even een leuke afbeelding maken als profielafbeelding Als jullie 't leuk vinden natuurlijk...
Ben lid geworden! Zie daar iemand die foto's heeft geplaatst van een wedstrijdje op St Maarten, is dit ook een bokker? Ik deed daar ook mee met mn haf namelijk!