Tokk, sterkte iig

Naomi, ik wist dat ik iemand vergeten was gedag te zeggen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:het is al lang lang geleden dat ik me hier voorgesteld heb
_karin_ schreef:Hallo allemaal!Roma_4ever schreef:haaj
ging net een blik snert opwarmen in de magnetron hoor ik in een keer boemeeeum nouja het zegt wel genoeg als ik zeg dat alles onder de snert zat
OMG!![]()
Ik heb ook niet zoveel te vetten, alleen een dressuurzadel&hoofdstel. Het VZH zadel is van kunststof en verder heeft judith nog wel een martingaal maar die gebruik ik eigenlijk nooit dus die doe ik ook niet.Jij moet wel erg veel Babs! '"Wie mooi wil zijn moet pijn lijden'' ofzo zullen we dan maar zeggen.
Donja is voor mij de ideale Haflinger. Ik ben wel van het nieuwe type Haflinger. Vind de oudere types erg mooi om te zien, maar rijdt persoonlijk liever op een nieuwere. Donja mag van mij wel iets meer ondertredend achterbeen hebben in draf, maar ach. Eigenlijk is ze gewoon fantastisch.
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:zijn er de laatste tijd nog nieuwe dekjes/setjes op de markt gekomen?
nee het is al bijna voorjaar
Ik wacht op die van eurostar
lotteluvah schreef:Wat poedersuiker anne!![]()
SmeeJ schreef:Gewoon een Canonnetje
Kitty84 schreef:Uhh voorstellen, aanmelden, ik heb niet kunnen vinden wat de precieze eisen zijn?
Wel het plaatje gezien met die hond, ennuh ik voldoe aan de eis dat je een haflinger moet hebben...sinds vandaag is dat ook het geval (eindelijk)
En teruglezen ...working on that one
Babsie_Flash schreef:Als je de Wally lelijk vindt, wat dacht je dan van de Dany? Die is nog erger!!!