jacqq schreef:geen idee denk west brabant..? (aangezien breda daar,ligt ) Ja idd West-Brabant ,geloof Tilburg ook. Hoop dus echt dat het morgen over is, ze hebben namelijk gezegd van wel. Moet morgen werken en anders kan ik niet op mijn werk verschijnen en heb het geld hard nodig.
Is wel een stukje vanaf dus, maar vind je nieuwe haar ook erg leuk. Moet morgen ook nog de kapper bellen. Mijn haar is ook alweer veels te lang
Nee ben jij gek. Dat had ik toen ik klein was, geen gezicht verschrikkelijk. Maar mijn moeder vond het erg leuk, dus had geen keus
ik heb slag in mn haar, en als ik mn haar borstel, ziet t er na 5 minuten uit alsof ik net uitbed ben en er niks aan gedaan heb
Zou willen dat ik dat had. Echt verschrikkelijk, kan superweinig verschillende dingen doen met mijn haar.
Nou het erge is dat hoe langer het wordt hoe meer en sneller het gaat klitten. Stijl haar is ook niet alles, neem dat maar van mij aan
: O ik dacht dat krullen altijd eerder klitten nouja, volgens mij willen de meeste gewoon iets anders dat dat ze hebbe
Dat is waar. Maar als mijn haar nou een stuk dikker was, was ik al blij. Maar niks is er eigenlijk goed aan.
Ja zou kunnen , heb zelf inmiddels al heel wat merken en middeltjes geprobeert. Maar geen tot zeer zeer zeer weinig resultaat