Monica_86 schreef:valerie rook je??
Foei moon!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:valerie rook je??
Kyrseltje schreef:Leerde niet zo veel van, was de apeldoornse ruiterkampioenschappen, en ze hadden er helemaal geen commentaar bij geschreven.
Maar, als ik zo vergelijk met hoe het rijden op de Apeldoornse ging met Floris, denk ik dat het met Hektor ook wel gaat lukken.. Floris had toen ook moeite met voltes.. En het is over 4 maanden, dus genoeg oefen tijd![]()
Hee , even tussendoor, gaan we nou meeten bij mij thuis of niet? Mijn moeder vind het iig goed.
Kyrseltje schreef:Monica_86 schreef:valerie rook je??
Foei moon!
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Leerde niet zo veel van, was de apeldoornse ruiterkampioenschappen, en ze hadden er helemaal geen commentaar bij geschreven.
Maar, als ik zo vergelijk met hoe het rijden op de Apeldoornse ging met Floris, denk ik dat het met Hektor ook wel gaat lukken.. Floris had toen ook moeite met voltes.. En het is over 4 maanden, dus genoeg oefen tijd![]()
Hee , even tussendoor, gaan we nou meeten bij mij thuis of niet? Mijn moeder vind het iig goed.
jah als het aan mij ligt wel![]()
![]()
o0valerie0o schreef:2e is wel leuker! voor foto's: http://groups.msn.com/patties/mark1.msnw en daar onder staan rijfoto's enzo. weet je het zeker
o0valerie0o schreef:Roken? ow ow nu krijg ik het hoorhoezo??
Kyrseltje schreef:Zal ik gewoon een datum zeggen, en dan kijken wie er kan?
Monica_86 schreef:o0valerie0o schreef:Roken? ow ow nu krijg ik het hoorhoezo??
yes or no???
o0valerie0o schreef:nee, wel keer geprobeert, wilde het keer meemaken maar vond er niet veeel aan
o0valerie0o schreef:ik heb je trouwens toegevoegt
o0valerie0o schreef:aan de meeting doe ik nog maar nietis wel erg snel
Kyrseltje schreef:Het midden heeft het laatste zomervakantie. iig school vakanties, en ik ben vanaf 14 juli écht vrij.
Ik start gewoon een topic, en als iedereen nou zegt wanneer die gene op vakantie gaat, en wanneer de vakantie begint, kan ik datum zeggen.
o0valerie0o schreef:aan de meeting doe ik nog maar nietis wel erg snel
o0valerie0o schreef:en wat gaan jullie verven?
o0valerie0o schreef:haha echt waarwaarom een verfmeeting dan?
Monica_86 schreef:o0valerie0o schreef:en wat gaan jullie verven?
de stal van kyr
Kyr WIL de stallen verven, dus wij komen helpen