knabbelgirl schreef:hier ook gisteren toen ik ging rijden
doe je gewoon iets, en zet je haar daarna ff onder zweetdekentje
Ja dat kan ook.
Ik wil zo graag een hv of scapa zweetdeken he. Maar ik heb al 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:hier ook gisteren toen ik ging rijden
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:ik ga vanaaf rijden
denk dat ik eens met touwhalster ga proberen
Jaaa
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:nou ik wel en hoe
Dat is wel logisch hoor met termolaarzen. Ik heb ze van br gehad en van nog een merk en ze zijn zo stuk. Bij mijn vriendinnen hetzelfde.
Roma_4ever schreef:ja maar dit waren geen gewone thermolaarzen maar net zo als die van mountain horse
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:hier ook gisteren toen ik ging rijden
Ja dat kan ook.
Ik wil zo graag een hv of scapa zweetdeken he. Maar ik heb al 2
knabbelgirl schreef:maar ik heb morgen oefenparcours dus eigenlijk moet ik haar hard aan het werk zetten
knabbelgirl schreef:dan verkoop je die ruitjes aan mij kan jij een nieuwe kopenik moet een nieuwe, mijn blauwe is overleden
knabbelgirl schreef:Roma_4ever schreef:nou ik wel en hoe
wattan
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:ja maar dit waren geen gewone thermolaarzen maar net zo als die van mountain horse
Van die leren?
Die kunstoffen van mountain horse is ook niet alles.
mieske schreef:Toen ik alleen een buitebak had, toen had ik zo'n deken met zadelvorm eruit en die was dun maar wel waterdicht![]()
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:maar ik heb morgen oefenparcours dus eigenlijk moet ik haar hard aan het werk zetten
Wel foto's maken he morgen
Lekker en heete pony voor het parcours
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:dan verkoop je die ruitjes aan mij kan jij een nieuwe kopenik moet een nieuwe, mijn blauwe is overleden
Nee die wil ik houden
lotteluvah schreef:mieske schreef:Toen ik alleen een buitebak had, toen had ik zo'n deken met zadelvorm eruit en die was dun maar wel waterdicht![]()
Ja daar heb ik ook aan gedacht.
Maar als het regend rij ik meestal toch niet
Roma_4ever schreef:knabbelgirl schreef:
wattan
ik had ja verteld over die laarzen van mij die zo stuk waren zijn ze naar global opgestuurd en zijn ze weer trug met de medeling kan komen van gebruik heb ze nu ong 5 maanden aangehad waarvan maar 1 maand elke dagdingen kosten over de 80 euro
knabbelgirl schreef:na dan lig ik er helemaal afzeker als het gaat zoals de vorige keer, sinds dien niet meer gesprongen en nu ben ik bang
babs gaat foto's maken
mieske schreef:Mietjuh
mieske schreef:Thermolaarzen van 80 euro ?
De mijne waren net 40 euro
lotteluvah schreef:mieske schreef:Mietjuh
Laat ze even snel de binnenbak bouwen
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:na dan lig ik er helemaal afzeker als het gaat zoals de vorige keer, sinds dien niet meer gesprongen en nu ben ik bang
babs gaat foto's maken
Ik vind het heerlijk als ze heet zijn
Laatst had ik een pacours met 6 hindernissen en 2 scherpe wendingen. In 11 seconden hadden we hem uit
Roma_4ever schreef:mieske schreef:Thermolaarzen van 80 euro ?
De mijne waren net 40 euro
ja maar zit zijn niet van die lompe maar gewoon laarzen van kunststof met leer
lotteluvah schreef:
Deze hebben ook heel veel bij ons op stal.