Dus dat gaan we natuurlijk even goed verder oefenen!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Even bijlezen! 

M'n mama gaat mee, misschien wat foto's maken als het niet te donker is..
Babsie_Flash schreef:@Bianca leuke foto´s! Wat zie ik nu.. een rood (endurance) hoofdstel? Mooi westernhoofdstel
@Esmee mooie foto´s! Heb in het topic een berichtje geplaatst!
Wentos schreef:@ bianca: vind westernhoofdstellen echt zo gaaf staan!! binnekort ook voor Assunta op pad
vind ik zelf, heb er over gedacht om die rode stoffen te verkopen, maar ach hij is ook wel makkelijk, dus hang hem in de kast.
haha
Wentos schreef:haha en zo hangt er weer wat bij in de kasthaha
Moet hem nog ophalen
Babsie_Flash schreef:In februari (eind januari?) is er altijd de western experience in de Brabanthallen. Daar heb ik mijn zwarte western hoofdstel gekocht en zwarte singel. Gaan jullie daar ook wel eens heen? Daar hebben ze mooie spullen!
Hier in Boijl zit ook een westernzaak.. ik ben er nog nooit geweest (schaam, schaam) ik moet er nodig eens gaan kijken... ben alleen bang dat ik de hele zaak leeg koop

biancailona schreef:Nope andere zaak, waar mijn westernspullen vandaan komen is: Westerbork
Lous schreef:Naats jullie 3 (wentos,babs en bianca) is er hier verder niemand die western rijd
Babsie_Flash schreef:In februari (eind januari?) is er altijd de western experience in de Brabanthallen. Daar heb ik mijn zwarte western hoofdstel gekocht en zwarte singel. Gaan jullie daar ook wel eens heen? Daar hebben ze mooie spullen!
Hier in Boijl zit ook een westernzaak.. ik ben er nog nooit geweest (schaam, schaam) ik moet er nodig eens gaan kijken... ben alleen bang dat ik de hele zaak leeg koop
:p
Lous schreef:Gisteren was ik echt verschrikkelijk blij met Jive. Gingen weer verder oefenen met wijken. Nooit lukte het goed zijn achterwerk eronder te krijgen. Steeds was het voor meneer hoe kom ik zo snel mogelijk weer op de hoefslag. Tot dat ik mijn been eraanhield en mijn zweep er aan de andere kant aandrukte. Af en toe wat protest, maar hij deed het en echt super.![]()
Dus dat gaan we natuurlijk even goed verder oefenen!!!!
Fijn om te horen dat het goed gaat 
) Baal er verschrikkelijk van, maar goed. Ben iig blij dat cait mij helpt! 
Iemand tips? Pc pakt camera niet en andersom. Eerste keer lukte wel, op deze pc en de mijne, tweede keer pakte ie 'm niet meer, zowel deze pc als de mijne 
dlientjuh schreef:wat is er fout aan ?
Echt verschrikkelijk