[HK] 'Stokloze haflingerhuggers gaan door, Deeltje 8!'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Re: [HK] 'Stokloze haflingerhuggers gaan door, Deeltje 8!'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:17

Gisteren was ik echt verschrikkelijk blij met Jive. Gingen weer verder oefenen met wijken. Nooit lukte het goed zijn achterwerk eronder te krijgen. Steeds was het voor meneer hoe kom ik zo snel mogelijk weer op de hoefslag. Tot dat ik mijn been eraanhield en mijn zweep er aan de andere kant aandrukte. Af en toe wat protest, maar hij deed het en echt super. Haha!

Dus dat gaan we natuurlijk even goed verder oefenen!!!! Bloos

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:19

Hallo Doei! Even bijlezen!

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:22

@Bianca leuke foto´s! Wat zie ik nu.. een rood (endurance) hoofdstel? Mooi westernhoofdstel Haha!
@Esmee mooie foto´s! Heb in het topic een berichtje geplaatst!

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:22

Goedemiddag allemaal!!

@ Moon: nou gelukkig nog een 2e kans, maar dat wordt dus wel hard werken deze week.. En jij kan er idd niks aan doen dat er 2 stoppen, vind dat de school daar best rekening mee kan houden..

@ Dorien: beterschap!

@ Lous: fijn dat het zo goed ging met Jive Haha!

Ik heb vanavond weer les. Haha! M'n mama gaat mee, misschien wat foto's maken als het niet te donker is..

owja, esmee, idd mooie foto's in je topic, vooral je paardje Haha!
Maar kan er weinig foto technisch comentaar op geven dus heb geen berichtje geplaatst.. sorry..

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:24

Babsie_Flash schreef:
@Bianca leuke foto´s! Wat zie ik nu.. een rood (endurance) hoofdstel? Mooi westernhoofdstel Haha!
@Esmee mooie foto´s! Heb in het topic een berichtje geplaatst!

hoi Babs, zit ook even bij te lezen op het werk, nope het is een halsterhoofdstel stoffen. Wel met westernteugels ook stoffen, die horen bij het hoofdstel.
Jip ben er ook blij mee. Ilona staat ook met het westernhoofdstel in mijn profiel 1 van de 3 hoofdstellen

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:25

@ bianca: vind westernhoofdstellen echt zo gaaf staan!! binnekort ook voor Assunta op pad Ja

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:27

Wentos schreef:
@ bianca: vind westernhoofdstellen echt zo gaaf staan!! binnekort ook voor Assunta op pad Ja

er komt nog een stoffen bij. Die had ik al besteld, beetje vergeten, dadelijk vier stuks, schandalig Haha! vind ik zelf, heb er over gedacht om die rode stoffen te verkopen, maar ach hij is ook wel makkelijk, dus hang hem in de kast. Haha!

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:28

haha en zo hangt er weer wat bij in de kast Tong uitsteken haha

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:29

In februari (eind januari?) is er altijd de western experience in de Brabanthallen. Daar heb ik mijn zwarte western hoofdstel gekocht en zwarte singel. Gaan jullie daar ook wel eens heen? Daar hebben ze mooie spullen!
Hier in Boijl zit ook een westernzaak.. ik ben er nog nooit geweest (schaam, schaam) ik moet er nodig eens gaan kijken... ben alleen bang dat ik de hele zaak leeg koop Haha!

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:30

Wentos schreef:
haha en zo hangt er weer wat bij in de kast Tong uitsteken haha

vandaar dat ik mijn leren halster verkoop, die is nog helemaal nieuw maar gebruik hem niet. Zodra ik het hoofdstel heb zal ik een foto maken. Haha! Moet hem nog ophalen Haha!

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:30

Babsie_Flash schreef:
In februari (eind januari?) is er altijd de western experience in de Brabanthallen. Daar heb ik mijn zwarte western hoofdstel gekocht en zwarte singel. Gaan jullie daar ook wel eens heen? Daar hebben ze mooie spullen!
Hier in Boijl zit ook een westernzaak.. ik ben er nog nooit geweest (schaam, schaam) ik moet er nodig eens gaan kijken... ben alleen bang dat ik de hele zaak leeg koop Haha!

lijkt mij een leuk idee. Volgens mij komt mijn hoofdstel uit boijl, even kijken voor de site als dat zo is.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:31

Naats jullie 3 (wentos,babs en bianca) is er hier verder niemand die western rijd Knipoog

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:31

Nope andere zaak, waar mijn westernspullen vandaan komen is: Westerbork Haha!

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:32

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:33

Houdoeixxx,bianca!!! Doei!

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:35

biancailona schreef:
Nope andere zaak, waar mijn westernspullen vandaan komen is: Westerbork Haha!

Ga je daar dan helemaal naar toe of bestel je via internet?

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:36

Lous schreef:
Naats jullie 3 (wentos,babs en bianca) is er hier verder niemand die western rijd Knipoog

Ik rij ook geen western (meer), mijn western paard heb ik eind 2005 verkocht...
Ik heb alleen de spullen (westernzadel, hoofdstellen etc..) en de interesse nog Haha!

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:37

Babsie_Flash schreef:

dat klinkt wel leuk. Eens even speuren op internet.. Hier in de buurt zit niet echt een westernzaak voor zover ik weet..

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:38

Ik ga weer aan het werk! Doei doei! Doei!

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:39

Ben benieuwd naar de foto Bianca!

@ Lous: nee, volgens mij niet meer nee. Maar ik ben ook pas begonnen..

@ Bianca: ik ga even op de site kijken..

Ik heb les van Sylvia: www.swra.nl Haha!

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:56

hey lousje!!! Fijn dat het zo goed ging met rijden!! Super is dat heh als ze eindelijk doen wat je wilt!! Haha!

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 12:00

Beterschap dorien!

Ik heb inmiddels mijn brief al ingeleverd, waarmee ik vroeg of jullie maybe woude helpen Knipoog :p
Maar goed. Ik moest een krantenartikel nemen, en daar dan een ingezonden brief over schrijven. En ik zweer, ik heb het zoooo fout gemaakt Rolleyes

dit is 'm dan:

Anne van Rijn
Hoplaan 11
5361 PL GRAVE

Grave, 8 oktober 2007.

Brabants Dagblad
Tav. Afdeling Lezersservice.
Antwoordnummer 27
5200 VC DEN BOSCH.

Betreft: Brabants Dagblad (83) pagina 1. ‘Klink wil rookverbod op terras.’

Geachte heer/mevrouw,

In Brabants Dagblad van vrijdag 5 oktober 2007 las ik een krantenartikel over een nieuw rookverbod op terras. Het artikel staat op de hoofdpagina en is geschreven door Ap van den Berg, er staat een foto bij van Minister Ab Klink.
Er staat dat Minister Ab Klink van volksgezondheid vanaf 1 juli 2008 het rookverbod wilt uitbreiden tot overdekte terrassen en onder zonweringen van cafés en restaurants. ‘Klink wil extra bepaling ondernemen in het rookverbod voor de horeca.’ Edith Schippers is het er duidelijk niet mee eens: ‘Onvoorstelbaar, wat een burgerlijke betutteling.’

Ook ik vind het schandalig dat Minister Ab Klink het rookverbod wilt uitbreiden.
In cafés en restaurants vind ik het wel duidelijk dat men niet wil dat daar gerookt wordt, mensen hebben vaak last van de stank en de rook en dat is vaak storend tijdens een etentje. Bij overdekte terrasjes begrijp ik het ook nog wel, de rook en de lucht kan dan minder snel weg en ook hiermee kan stankoverlast veroorzaakt worden. Vaak blijft het ook nog eens in je kleren hangen, en daar is men vaak niet blij mee.
Maar dat ze nu ook onder zonweringen van cafés en restaurants verbieden, vindt ik maar raar. Het is buiten, maar dan onder een zonwering, frisse lucht heeft vrije loop en de rook waait vaak snel weer weg. Het hindert niet veel mensen, want het blijft niet hangen.
Ik vind het schandalig dat rokers als het ware gewoon worden ‘gediscrimineerd’ door zij weg te jagen van plekken waar eerder nog wel gerookt mag worden. Het is vaak een sigaretje en een drankje of wat eten en daarna zijn ze weer weg. Dat dan wel de hele dag door, maar dat je de rokers nu verbied op plaatsen en ze stuurt naar speciale, afgesloten ruimten, waaronder privé-ruimten van een etablissement en in de open lucht, is gewoon onzin. Want wat moet men nu? Thuis blijven en daar dan een drankje nuttigen met een sigaretje en wat vrienden erbij?

Wilt u nu geld verdienen in de horeca of wilt u iedereen wegjagen?

Met vriendelijke groet,

Anne van Rijn.

dlientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 12:03

wat is er fout aan ? Lachen

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 12:03

Lous schreef:
Gisteren was ik echt verschrikkelijk blij met Jive. Gingen weer verder oefenen met wijken. Nooit lukte het goed zijn achterwerk eronder te krijgen. Steeds was het voor meneer hoe kom ik zo snel mogelijk weer op de hoefslag. Tot dat ik mijn been eraanhield en mijn zweep er aan de andere kant aandrukte. Af en toe wat protest, maar hij deed het en echt super. Haha!

Dus dat gaan we natuurlijk even goed verder oefenen!!!! Bloos

Super Lous! Haha! Fijn om te horen dat het goed gaat Lachen

Ik moet vianne morgen met pessoa longeren, en verder rijd ik haar elke vrijdag, zaterdag en zondag. En de rest cait(ik heb maandag tm vrijdag geen tijd, fietsschool Bloos Boos! ) Baal er verschrikkelijk van, maar goed. Ben iig blij dat cait mij helpt! Haha!
Heb de foto's nog steeds niet op de pc kunnen krijgen Huilen Iemand tips? Pc pakt camera niet en andersom. Eerste keer lukte wel, op deze pc en de mijne, tweede keer pakte ie 'm niet meer, zowel deze pc als de mijne Boos!

Zit maar een super mooie foto bij, de rest is bagger.. maar ik wil ze gewoon op de pc Clown

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 12:04

dlientjuh schreef:
wat is er fout aan ? Lachen

Ik vind 'm niet kloppen, en m'n eindzin dan Huilen van het lachen Echt verschrikkelijk Tong uitsteken