Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:Ik moet plassen.
op de wc hoop ik toch??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:Ik moet plassen.
op de wc hoop ik toch??
TjelleBieb schreef:
kekaro schreef:er zijn wel meer mensen die iets missen hier in het topic
hai kyrtje
kekaro schreef:ja precies
uiteindelijk zal het allemaal wel aan mij liggen
Jasia schreef:kekaro schreef:maakt niet uit als je geen pagina's terug gaat lezen ik bedoel soms word er heel wat af gekletst hier,
maar 1 of 2 pagina's moet toch wel kunnen..
Ik lees altijd paar pagina's terug.. Maar als er dan op 10 pagina's terug foto's staan en je daar dan niet op reageert (omdat je ze niet gezien hebt dus).. Dan moet niet iedereen beginnen van dat je nooit reageert
Je kan ook vriendelijk vragen van: goh *naam* kan je ff op pagina 000 kijken want daar staan foto's..
Denk dat iedereen dan wel ff de foto's wil bekijken.. *Ilovefoto's!*
En ik geloof dat ik wel kan zeggen dat ook IK uit meerdere mensen typ
o0valerie0o schreef:ow dat bedoel ik helemaal niet te zeggen hoor. vind het gewoon jammer dat het oude groepje zich zo ergert aan de zogenaamde nieuwe. ookal zitten sommige er al vanaf deel 5 bij
dlientjuh schreef:hey allemaal![]()
me blaas is geleegt en had een erg leuk gesprek met me ouders
Monica_86 schreef:dlientjuh schreef:monica , de leuke verhalen over amber en setjeshoe gaat het nu met je hond ben er erg benieuwd naar...
Mag ik terug komen in het topic of niet?
Welkom back
Super joh dat je dat nog weet, thanxMaar gaat nu weer goed, ze is wel oud geworden na die operatie (grijs neussie enzo) en wandelen kan nie meer zover... Maar voor de rest is ze nog superfit!!
Van mij mag je terugkomen!!!
Monica_86 schreef:dlientjuh schreef:hey allemaal![]()
me blaas is geleegt en had een erg leuk gesprek met me ouders
hai
hoezo leuk gesprek met je ouders?? waarover??
dlientjuh schreef:super dat je hond is opgeknapt !, gelukkig hebben ze toendertijd toch die operatie gedaan
kekaro schreef:pardon?
ik ga gewoon een filmpje kijken denk dat ik daar alle recht op heb
ben de hele dag met drie kinderen in de weer geweest
gaat er hier in het topic eentje lopen ruziezoeken (ja zo noem ik dat)
sorry ik zit hier voor me ontspanning en omdat ik het leuk vind om foto's en ervaringen te delen met anderen
niet om op en aanmerkingen aan te horen van een of andere snotneus
met je"dit bedoel ik dus"
dat ik geen zin heb in ellenlange discussies van mensen die hun mening geven, maar niet die van een ander aan willen nemen....
mijn mening is dat je best kunt reageren op berichtjes van een ander
en blijkbaar denk jij daar anders over
reageer dan ook niet zo betweterig als er een keer een opmerking gemaakt word
het ging (alweer) niet over jou, mijn punt was duidelijk lijkt me
en als het je niet duidelijk is dan kijk je twee pagina's terug, ik vind het er belabberd uitzien hoor, wordt gewoon totaal genegeerd wat ik schrijf
TjelleBieb schreef:LEONNNNNNNNNNNNN!
Machtige rampdebîel.
o0valerie0o schreef:ga geen ruzie zoeken dat doen andere wel. en ja het is verveelend dat ze niet op je reageren.
maar zoals ik al zei, dat achterbakse gedoe. daar kan ik niet tegen en daarom reageer ik er nog op
dlientjuh schreef:over hun ontmoeting
+details die ik liever niet wilde weten , maar waar me broertje naar vroeg
o0valerie0o schreef:kekaro schreef:heb je enig idee wat achterbaks is ?
iets open en bloot in een topic zetten is imo alles behalve achterbaks
achterbaks is dat je achter de rug van andere vanalles aant zeggen bent. dat is achterbaks
o0valerie0o schreef:Ik bedoel kekaro er ook niet mee
dlientjuh schreef:vind het ook leuk om te weten. Mijn moeder en vader waren vakantie liefdes
maar sommige "liefdes details" ervan hoefde ik niet te wetengheghe
TjelleBieb schreef:Lol, Suus is tegen personen aan het praten die al
liggen te pitten.
Wat lachwekkend!
dlientjuh schreef:is er nog iets zeer belangrijks wat ik moet weten? op bepaalde bladzijdes ofzo? Ik heb namelijk de hele nacht om daar achter te komen