Kyrseltje schreef:Nee, maakte net buitenrit, en hij hoestte, kwam echt heel veel wit snot uit zijn neus enzo...
balen hey

en is verder niets aan te doen, door medicijnen ofzo?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kyrseltje schreef:Nee, maakte net buitenrit, en hij hoestte, kwam echt heel veel wit snot uit zijn neus enzo...
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Nee, maakte net buitenrit, en hij hoestte, kwam echt heel veel wit snot uit zijn neus enzo...
balen hey![]()
en is verder niets aan te doen, door medicijnen ofzo?
Kyrseltje schreef:Niet voordat de DA is geweest. (zie posthier boven)
o0valerie0o schreef:wedstrijd, strontzenuwachtig en we hebben allebei geen ervaring met wedstrijden dus ben erg benieuwd. en hij heeft soms zulke slechte dagen
o0valerie0o schreef:je mag er 1 maken maar doe er denk niks mee, vind ik weer zo zonde van jou tijd
Monica_86 schreef:zijn er nog mensjes die een site willen??? heb zin om een site te maken
o0valerie0o schreef:ja erg he, ik weet het. nog geen half jaar, en dan kun je na gaan dat het niet eens een officiele wedstrijd is. ik ben hopeloosal zenuwachtig voor een niet officiele
Kyrseltje schreef:Monica_86 schreef:zijn er nog mensjes die een site willen??? heb zin om een site te maken
Ik heb een site, maar geen zin om verder te gaanhttp://www.hektorsnoepie.come2me.nl
Monica_86 schreef:o0valerie0o schreef:ja erg he, ik weet het. nog geen half jaar, en dan kun je na gaan dat het niet eens een officiele wedstrijd is. ik ben hopeloosal zenuwachtig voor een niet officiele
had ik toen ook hoor... maar werd gelijk 2e dus blijf positiefkomt goed
o0valerie0o schreef:Voor die site, ik kan 'm in m'n onderschrift zetten maar je bedoelt toch gewoon een site van m'n haflinger zeg maar?
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:
moet je wel doen hoor
Kyrseltje schreef:Mijn 1e, en laatste keer was ik 4e, met 1 punt verschil
Kyrseltje schreef:Moet ik elke keer fotos uploaden enzo zo saai
o0valerie0o schreef:als je wil mag je er 1tje maken, dan beloof ik dat hij op m'n profiel komt!
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Mijn 1e, en laatste keer was ik 4e, met 1 punt verschil
ach maar je leert er wel van toch? en het gaat om de lol