spotieve heb je bij beide en veel hengsten zijn voor beide stamboeken ggk. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spotieve heb je bij beide en veel hengsten zijn voor beide stamboeken ggk.
)
Verklaart ook waarom het paspoort van mijn merrie nu in Oostenrijk ligt
ELpatcho schreef:Was het voor jou de eerste keer mennen?
) maar heb ook verschillende malen zand gehapt haha
Ryder schreef:Ja precies, dat viel me ook op. Domme vraag misschien, maar waarom zijn er dan 2 stamboeken? Omdat 1 ook voor trekpaarden is en mensen een exclusief Haflingerstamboek wilden?
(Ik voel me zo bleu soms, hahaha)

. Fijn dat je zo heerlijk gereden hebt. Ook weer een witte staart nu, voor zolang als het duurt
.
En daarna, in de galop, had verwacht dat ze er weer overheen zou springen, maar nee... ze dacht en nu VOLLE galop er door heen!
... Tot haar liezen stond ze onder de blub!
, dus snel haar stalletje gedaan & voer klaar gezet, en weer terug naar huis! Morgen er weer op!

Hihi
Hier nog niks gehad (wel koud ineens de afgelopen 2 dagen, hoop koude wind ook..) en ik zit er niet op te wachten ook haha.

hijs in het echt mooier en nog niet af haha Faringo schreef:Leuke foto's Mando! Voor zulke plaatjes blijft sneeuw wel leuk maar verder....Hier was het gisteren gewoon 6 graden, maar wel een ijzige wind en veel regen. Heel bijzonder dat het verschil in zo'n klein landje toch zo groot kan zijn.
Hopen dat ze wat vinden bij Amadeus Yinthee. Kan me heel goed voorstellen dat je nu wel eens wil weten wat het is. Ga duimen dat er wat uit komt en het goed te behandelen is!
Ik heb gisteren weer heerlijk met Storm gereden. Hij loopt echt heel fijn en braaf op het moment.