Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nola12 schreef:Leuke foto sanne!
Goed bezig Flurk! Vast een fijn gevoel dit!
Nou Wheran en ik krijgen zo les van een meisje uit het dorp. Ik weet niet precies hoe en wat het allemaal inhoud maar het komt erop neer dat ze mij gaat leren hoe ik met wheran kan omgaan puur met mijn lichaamshouding. Hoop dat hij er een beetje goed op reageer!
De DA komt tussendoor ook nog even om een enting te geven. Hij moet vandaag geeent worden, door alle drukte ben ik het gewoon vergeten. En gelukkig had ze vandaag even tijd!
noaxhorses schreef:Goedzo Flurk!
Veel succes bij de les Nola!
Ik heb vandaag Jens gereden, ging heel goed en heb zelfs viir de eerste x balkjes gerdraafd en gestapt en een klein sprongetje gemaaktmijn les is verschruift naar zondag want morgen kon ze helaas toch niet
Nola12 schreef:Misschien kennen jullie het verhaal wel ? Lucky een kwpnér die is paar weken/maanden geleden ernstig ziek geweest met zijn longen.. kliniek alles geweest uiteindelijk redelijk goed gekomen. Maar hij is nu in een korte tijd weer zo achteruit gegaan echt sneu!
Nola12 schreef:Misschien kennen jullie het verhaal wel ? Lucky een kwpnér die is paar weken/maanden geleden ernstig ziek geweest met zijn longen.. kliniek alles geweest uiteindelijk redelijk goed gekomen. Maar hij is nu in een korte tijd weer zo achteruit gegaan echt sneu!