Hihi dankjulliewel meiden. Ben ook erg trots op mijn hond!
VivaLaVida, het is dan wel geen hulphond (het is een geleidehond) maar volgens mij zou hij dat zo kunnen worden hihi. Hij is soms zo slim, doet hij net alsof hij mij niet begrijpt, maar als ik even omkijk of als ik zoiets heb van: laat maar ik geef het om staat hij voor mij neus en doet-ie het
Caaf is weer thuis.. Tanden zijn geknipt en abces schoongemaakt en gevult met gips.. ziet er zielig uit maar weet gelukkig uit ervaring dat het helemaal over gaat Ik was echt zo bang dat ze de narcose niet zou overleven .. maar gelukkig is het goed gegaan.. heb haar nog wel in een hok alleen.. maar wel naast Lisa.. kunnen ze elkaar iig nog ruiken en horen
Mooie foto's paulien! echt mooie hond.. die staart ook! lijkt wel een bos manen
Met mijn moeder haar konijn is het minder Nathalie Die had ook een abses, ze zijn vandaag naar de DA geweest met haar maar ze heeft nog maar enkele weken te leven. Het is zo erg gesteld en zo snel gegaan dat ze er eigelijk niets meer aan konden doen.
Over honden gesproken ik heb net te horen gekregen dat ik een hond krijg (was al een tijde aan het onderhandelen maar is nu definitief ) willen jullie foto zien ?
Nathalie83
Geplaatst: 27-03-09 23:02
arme bunny.. moet er echt niet aan denken als dat moment hier komt..
Wat begint de dag toch weer klo-te voor mij zeg.. Heb heel de week al niet kunnen rijden i.v.m. het weer en mijn ouders hebben een eigen cafetaria dus hebben die ook geen tijd om me weg te brengen, alleen mn vader kan met de trailer rijden... Ben net bij Stravero geweest, gemest en gepoetst en maar weer terug gadverdamme in dat ku t weer!! Zit te janken als een klein kind, helemaal NIKS wil lukken vandaag
sheshe
Geplaatst: 28-03-09 12:53
Stravero Dat weer ook he.. en als dan niks wilt lukken moedeloos word je ervan.
nee dit word de eerste keer. Ik doe dit pas sinds dit jaar. We zijn vorige week aan de salsa begonnen. Hij vind het niet echt een leuke dans.. Maar ik ben er helemaal weg van... net zoals de chachacha En de fokstrot is mega saai.
Maarja als ik af wil dansen dit jaar om naar een hoger nivo te gaan (afdansen=soort examen)
Maar een wedstrijd houd in shoppen voor jurken
sheshe
Geplaatst: 28-03-09 14:32
Salsa lijkt mij ook erg leuk! En ja shoppen is altijd leuk he
Ik heb vorige week een advertentie op marktplaats gezet omdat er bij mij op stal 5 stallen vrij zijn. En me paardje nu helemaal alleen staat en ik dit helemaal niet fijn vind. Nou is de advertentie al meer dan 200x bekeken en heb tot nu toe nog maar 1 serieuse reactie gehad vind dit echt jammer. Volgens mij is niemand op zoek naar stalling! Maarja er is dus 1 iemand wezen kijken die nog geen paard had maar vandaag bij een paard ging kijken ik hoop dat het allemaal goed gaat en me paardje weer een maatje heeft! Want zo vind ik het echt niks.