Wat een knappers
Dit was om half acht s'ochtends toen we vertrokken

Roosje

tijdens rijden koppie, met haar beroemde hanglippie

Sjors

tijdens rijden koppie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mooie foto's Bianca

Monica_86 schreef:dus dat mens gaat straks zeggen dat we moeten kappen ermee en het in de volgende periode over moeten doen! godsamme alsof ik niet al genoeg te doen heb!!!!!!!! Ik ga echt flippen als ze dat gaat zeggen, ben in goede stemming dus ze krijgt een heel verhaal als ze zo gaat beginnen. ik zit 's nachts tot 4 uur dik aan huiswerk en anderen doen niks omdat ze geen zin hebben! Jah dikke vinger! ga ik dus echt niet pikken
)
Dus dat wordt heel hard werken...... Maar iig nog een kans
Lous schreef:Mensen!!!!!!!
Lous schreef:Nou ja ff ter zake...zou iedereen een foto van haar paardje naar me kunnen PM-en voor het nieuwe topic??

SmeeJ schreef:
Monica_86 schreef:Lous schreef:Mensen!!!!!!!![]()
Nou ja ff ter zake...zou iedereen een foto van haar paardje naar me kunnen PM-en voor het nieuwe topic??
Alles goed met iedereen ? 
Monica_86 schreef:Monica_86 schreef:dus dat mens gaat straks zeggen dat we moeten kappen ermee en het in de volgende periode over moeten doen! godsamme alsof ik niet al genoeg te doen heb!!!!!!!! Ik ga echt flippen als ze dat gaat zeggen, ben in goede stemming dus ze krijgt een heel verhaal als ze zo gaat beginnen. ik zit 's nachts tot 4 uur dik aan huiswerk en anderen doen niks omdat ze geen zin hebben! Jah dikke vinger! ga ik dus echt niet pikken
We hebben een laatste kans gekregen (alsof ik er wat aan kan doen als 2 stoppen)
Eind deze week moeten we 4 opdrachten inleverenDus dat wordt heel hard werken...... Maar iig nog een kans
En nu hopen dat ze nu wel wat doen 

?
Hilde_q schreef:nou gelukkig meisEn nu hopen dat ze nu wel wat doen
Anseltje schreef:Kan iemand mij helpen?
dlientjuh schreef:morgen
heb verschrikkelijke buikpijn en koppijn
dus mag thuisblijven van me ouders
Anseltje schreef:Kan iemand mij helpen?
dlientjuh schreef:morgen
heb verschrikkelijke buikpijn en koppijn
dus mag thuisblijven van me ouders