Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:kyr ben je nog steeds van plan andere pony bij te nemen of nie???
Monica_86 schreef:valerie volgens mij kom ik hier toppic van jou tegen
viewtopic.php?f=53&t=772936
Leuke hafvan je eigen of verzorg??
o0valerie0o schreef:Ik wil van 't weekend trouwens met knol en al gaan zwemmen maar vorige keer was dit niet zo'n succes (http://bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=5 ... 936&hilit=) hoe doen jullie dat? afstappen is trouwens geen optie
Kyrseltje schreef:Monica_86 schreef:kyr ben je nog steeds van plan andere pony bij te nemen of nie???
Nooit van plan mogen zijnIk wil wel mag niet..
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Nooit van plan mogen zijnIk wil wel mag niet..
haha okay
Kyrseltje schreef:OF bedoel je vz?
Monica_86 schreef:Mijn ex-verzorghafje staat te koop, halfbroer van amber...
Vind zo jammer dat ie weggaat
o0valerie0o schreef:omdat hij bij opstappen vaak wil rennen en bokken, in de wei eraf vallen en rennen is niet zo heel erg maar vind het buiten wel erg gevaarlijk
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:OF bedoel je vz?
nope
Maar daar ben je naar op zoek offe??
Kyrseltje schreef:Heb net lekker rond gehobbelt op Hektor. Ik merk wanneer hij een week rust heeft gehad, dat de 1e keer dat hij weer gereden wordt, hij helemaal niet hoest, maar de 2e keer wel weer..
Kyrseltje schreef:Heb net lekker rond gehobbelt op Hektor. Ik merk wanneer hij een week rust heeft gehad, dat de 1e keer dat hij weer gereden wordt, hij helemaal niet hoest, maar de 2e keer wel weer..
o0valerie0o schreef:Jaa idd, maar het gaat steeds beter
Monica_86 schreef:o0valerie0o schreef:Jaa idd, maar het gaat steeds beter
hoe oud issie?? (of zij)
o0valerie0o schreef:het, nee hij (marc) is net 10 jaartjes oud geworden maar hij heeft zo'n z'n streken
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Heb net lekker rond gehobbelt op Hektor. Ik merk wanneer hij een week rust heeft gehad, dat de 1e keer dat hij weer gereden wordt, hij helemaal niet hoest, maar de 2e keer wel weer..
oh jah.... gaat dat nog helemaal niet beter dan??
o0valerie0o schreef:Kyrseltje schreef:Heb net lekker rond gehobbelt op Hektor. Ik merk wanneer hij een week rust heeft gehad, dat de 1e keer dat hij weer gereden wordt, hij helemaal niet hoest, maar de 2e keer wel weer..
hoe komt dat hoesten of weet je niet??