Ik ben Marise, 22 jaar en rijd al bijna 3 jaar een hele lieve haflinger merrie bij. Ze heet Summer en is 11 jaar.
Al vanaf ik klein was hield ik al van haflingers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stal_Fiore schreef:Wendy, zo leuk dat je haar zelf gefokt hebt! Bijzonder dat je dan alles lekker zelf in de hand hebt. Heb even in je profiel gespiekt en wat topics geopend, Kayenne is echt knap!
Wat een ellende die eczeem hè? Ik heb een nf pony’tje gehad met eczeem. Altijd kiezen tussen twee kwaden, of enorm zweten of jeuk.
Vraag me toch af hoe je die lange manen zo mooi behoudt. Knap zeg!
Nog zo’n knapperd! Die van jou Faith! Coole naam ook, is dat ook haar stamboeknaam? Gaaf dat het zo goed gaat en dat in zo’n korte periode al.
De mijne heb ik ook net 3 maanden. Heeft altijd voor de kar gelopen, dus buigen en dressuurwerk vindt ze ook moeilijk. Hoop dit met de les ook goed aan te kunnen pakken.
Lisanne, wat gaaf 6 weken naar Frankrijk! Lijkt me ook wel moeilijk om zo lang je paardje te moeten missen. Wat voor stage ga je lopen?
Ik woon niet echt in de buurt, ik woon in Leiden.
Wat een schatje is Olivia, Renske! Als veulen ook zoooo schattig! Ik heb geen veulenfotos van mijn hafje, zo jammer!
Ga je haar zelf inrijden? Bijzonder lijkt me dat!
Wat een kanjers Anouschka. Gaaf zo moeder en dochter bij elkaar. Kunnen ze goed samen? Ik heb voorheen twee nfjes gehad, moeder en zoon. Konden niet met en niet zonder elkaar.
Ben benieuwd wat voor afstamming Kyra en Pepe hebben, zie wel wat gelijkenis met die van mij.
Wat houdt hit actief stal precies in?
Doranka, wauw! Wat een droom om zelf een haflingerstal te hebben. Wat een mooie hafjes hebben jullie lopen. Allemaal zelf gefokt?
Hier ook geen ervaring met die deken.
Die manen van Summer! Wauw! Wat een gaaf bijrijdpaardje heb je Marise. Ze ziet er ook nog heel fit uit voor haar 22 jaar.
Tessa, jouw Pooh is ook echt leuk! Vind haar naam echt Cool! Komt van Winnie toch? Heb ik goed begrepen dat dat haar echte naam is?
Ik ben dus Margriet, 35 jaar en woon in Leiden.
Mijn hafje hebben jullie al wel langs zien komen. Ik heb haar net 3 maanden, maar voelt al als altijd.