@sita ik had een chamberlain op damella liggen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maandag kreeg ik nog een leuk filmpje door gestuurd van een spelende Storm. In de avond vond ik Storm maar apart mesten, hij stond te geeuwen en binnen no time was arm paardenbeest enorm aan de schijterij. Conclusie....koliek. DA gebeld, pijnstiller en buscopan gehad. Toen ik om 23.00 uur naar huis ging stond hij gelukkig al lekker op rust met een centebakkie. Om 3 uur in de nacht samen met een vriendin gaan controleren. Hij stond lekker rustig en er lag een hoop mooie keutels in zijn stal. Gisteren is hij gelukkig ook oke gebleven en zijn mest was goed. Als hij vanavond nog goed is mag ik zijn eten weer gaan opbouwen. Was ff spannend maar lijkt gelukkig met een sisser af te lopen. De DA dacht aan een combi van spanning door nieuwe stal, ander voer en andere bacteriën in de lucht enz. Faringo schreef:Goeiemorgen,
Meld zich ook weer. Maandag kreeg ik nog een leuk filmpje door gestuurd van een spelende Storm. In de avond vond ik Storm maar apart mesten, hij stond te geeuwen en binnen no time was arm paardenbeest enorm aan de schijterij. Conclusie....koliek. DA gebeld, pijnstiller en buscopan gehad. Toen ik om 23.00 uur naar huis ging stond hij gelukkig al lekker op rust met een centebakkie. Om 3 uur in de nacht samen met een vriendin gaan controleren. Hij stond lekker rustig en er lag een hoop mooie keutels in zijn stal. Gisteren is hij gelukkig ook oke gebleven en zijn mest was goed. Als hij vanavond nog goed is mag ik zijn eten weer gaan opbouwen. Was ff spannend maar lijkt gelukkig met een sisser af te lopen. De DA dacht aan een combi van spanning door nieuwe stal, ander voer en andere bacteriën in de lucht enz.
Welkom terug Elpatcho. Drukke periode voor jou geweest dus met stage enz. Gelukkig over twee weken daarmee klaar en weer lekker met paardenbeest aan het werk.
Leuk Yvank je M2 debuut met Boris!
Welkom Binkster!
Faringo schreef:Goeiemorgen,
Meld zich ook weer. Maandag kreeg ik nog een leuk filmpje door gestuurd van een spelende Storm. In de avond vond ik Storm maar apart mesten, hij stond te geeuwen en binnen no time was arm paardenbeest enorm aan de schijterij. Conclusie....koliek. DA gebeld, pijnstiller en buscopan gehad. Toen ik om 23.00 uur naar huis ging stond hij gelukkig al lekker op rust met een centebakkie. Om 3 uur in de nacht samen met een vriendin gaan controleren. Hij stond lekker rustig en er lag een hoop mooie keutels in zijn stal. Gisteren is hij gelukkig ook oke gebleven en zijn mest was goed. Als hij vanavond nog goed is mag ik zijn eten weer gaan opbouwen. Was ff spannend maar lijkt gelukkig met een sisser af te lopen. De DA dacht aan een combi van spanning door nieuwe stal, ander voer en andere bacteriën in de lucht enz.
Welkom terug Elpatcho. Drukke periode voor jou geweest dus met stage enz. Gelukkig over twee weken daarmee klaar en weer lekker met paardenbeest aan het werk.
Leuk Yvank je M2 debuut met Boris!
Welkom Binkster!
is ie weer de oude nu?
dikke dikke knuf voor jou,wat zal jij in een moeilijke tijd zitten nu...
Ben benieuwd naar je foto's
Toch nog hele nette punten hoor,jammer van die spanning en de mislukte middendraf anders met winst naar huis,gelukkig toch tevreden
Alles paste gelukkig.
amazone77 schreef:@AnnemieKvM,Succes en laat even weten hoe het is gegaan!!
@Faringo pfff schrikken zegis ie weer de oude nu?
@Yvank,dikke dikke knuf voor jou,wat zal jij in een moeilijke tijd zitten nu...
@Binkster welkomBen benieuwd naar je foto's
![]()
@Elpatcho,Hopelijk krijg je snel weer ritme in de training en kun je weer op wedstrijd!
@Nens77, pfff wat vervelend zeg zere pink en flinke verkoudheid achter de rug,Ben je ooit lelijk gevallen omdat je wat angstig bent?
Ik merk wel sinds ik moeder ben ik stukken voorzichtiger ben geworden...of het de leeftijd is of het moederschap weet ik niet maar ik stap niet zomaar meer overal op![]()
Even er een paar weken weer inkomen en dan zal het rijden vast beter gaan.
@Mando, stuiterende mandoToch nog hele nette punten hoor,jammer van die spanning en de mislukte middendraf anders met winst naar huis,gelukkig toch tevreden
![]()
Ik vanmiddag weer bij mn vriendje geweest,had een nieuw halster voor hem gekocht en nieuwe peesbeschermersAlles paste gelukkig.
Mijn zoontje heeft een stukje gefilmd![]()
Het beeld beweegd behoorlijk haha
We zijn nog lang niet terug op het nivo waar we twee jaar geleden zijn geeindigd, En rijd hem nu hooguit 3 x per week,Maar de ontspanning komt steeds meer terug en blijft ook steeds beter bij de les ook al staan er 8 merries in de wei langs de bak waarvan twee hengstig![]()
Ik zeg knappe brave Willem!!![]()
filmpje
http://youtu.be/ib6jL_bhPrg
en als ik het idee heb dat mijn paard iets anders doet dan wat ik wil (vooral wanneer hij zich sterk maakt en naar beneden duikt en dan nog wegschiet ook) krijg ik het ook benauwd
het fijne vind ik wel, dat áls ik een paard vertrouw, stap ik ook zonder angst op. Mijn gevoel zegt al heel snel (nog voor het opstappen) of een paard te vertrouwen is of niet. Klinkt wat zweverig maar is absoluut niet zo bedoeld, haha.
Ryder schreef:Ohja, ik bedoel die van het andere stamboek idd. Wat is volgens jullie precies het verschil?