Als ik een wedstrijd had. Was meestal 5 km verderop ging ik rijdend door het bos erheen. (Volle galop natuurlijk..) even alles verkennen. Stukje bak meepakken op dream weer pit te geven. Wedstrijdje. Naar huis crossen. En weer terug voor uitslagen. Leuk als je haf de trailer niet zo simpel opgaat.
Aah, wat een schattig veulentje is dat ook! Ik heet Pernille. 25 al. Als ik jouw filmpjes kijk ziet ze er wel wat jonger uit. Baileysdream, wat jammer dat Dream niet de trailer op gaat. Wel een originele oplossing.
Mooie tekeningen! Ik heb Jens gister ook even gepakt, eerst 40 minuten gelongeerd en toen touwtje eraf en lekker uitstappen en draven, ik loop dan gewoon figuurtjes door de bak heen en hij volgt mij dan gewoon , dat is wel echt heel schattig. Wij staan op een stal met binnenbak, dat is heel fijn!
Aah, wat schattig dat hij je volgt. Ik ben hartstikke jaloers op jouw binnenbak. Hier ook alleen een buitenbak met helaas verkeerd zand. In Augustus of September ofzo werd er nieuw zand gestord om er zo voor te zorgen dat de bak weer vlak was en niet zo snel onder water zou staan. Nou hij is nu tot het laatste korreltje zand toe nat. En dat echt al sinds Oktober... Onze bak is dus echt hartstikke zwaar helaas. Ik kan niet wachten tot het weer lente/zomer wordt.
Wat liefdat Wheran dat ook doet! Ja ben idd heel blij met die bak Pernille, we staan wel alleen met de wintermaanden bij die stal maar in de zomer kan ik gewoon in de wei rijden
nts19
Geplaatst: 26-12-13 12:06
Wij hebben geen binnenbak , maar ik betaal daar ook niet naar . Onze paddock is nu aardig nat maar ik doe gewoon me ding! Laarzen aan en gaan!
AnnemiekvM
Geplaatst: 26-12-13 12:07
Nola12 schreef:
Leuk dat jens je zo achterna loopt. Wheran doet dat ook altijd.
Ik wou vandaag wat winkels afgaan om even wat inkopen te doen maar heb het idee dat niet veel open is. grr
Misschien een supermarkt?
Starwien
Geplaatst: 26-12-13 12:09
Ik betaal ook niet veel hoor, eigenlijk heel goedkoop. Heb voor t geld dat ik betaal een stal+wei, onbeperkt kuil en een binnen+buitenbak. Stro komt er nog bij. Maar ik moet zeggen, het is een biologische varkensboer dus het stinkt er naar varken en het is er een zooi ( verzamelaar eerste klas ), maar het is er voor de paarden goed en betaalbaar voor ons ( ook omdat wij voor 2 paarden betalen )
Edit: Mijn moeder betaalt trouwens
Laatst bijgewerkt door Starwien op 26-12-13 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt
nts19
Geplaatst: 26-12-13 12:09
wou graag ranzijn maar kan niet echt vinden of die nou wel of niet open is.
xDeena_
Geplaatst: 26-12-13 12:18
Oke ik ga mezelf slaan. Ik heb al 3 x dit bericht overnieuw getypt maar steeds wist bokt het argh *huilt*
Nog 1 keer.
Pernille, ze gedraagt zich ook niet naar dr leeftijd ! Kom dr maar een x uitproberen, ik garandeer je, ze is echt een mongooltje Noaaa wat lief dat Jens je overal volgt! Daisje doet dat ook, vind dat zo lieeef..
Ik heb geen binnenbak, helaas, ik huur er wel een maar die is niet groot genoeg om in te rijden dus daar doe ik alleen vrijheidsdressuuur in
Zijn er hier eigenlijk mensen die vrijheidsdressuur doen?
Noa, ooooh. Varkens stinken echt heel erg toch? Ik sta bij een kippenboer en mag niet klagen want Abby heeft een heerlijk plekje, maar dus geen binnenbak. Het stinkt soms wel heel erg naar kippenstront. Maar oke. Ik betaal het ook niet zelf hoor. Deena, hahaha. Grappig dat ze dan nog zoveel energie heeft! Ik doe geen vrijheidsdressuur, heb vorig jaar wel een poging gedaan tot, maar het is m gewoon niet echt voor ons. Ze kan daardoor wel heel goed achteruit nu en als ik rond haar oksel kriebel trekt ze haar hoef richting de oksel en gaat ze ermee wiebelen. Ik heb er wel een filmpje van geloof ik. Even zoeken.
Ik ga even naar Abby, haar manen opnieuw vlechten, borstelen en stal uitmesten. Ik ga morgen bij een vriendin logeren tot maandag, dus ik ben er even niet voor haar.
Jolina staat bij mijn schoonouders en die hebben ook een varkensbedrijf. Moet zeggen dat ik de geur niet echt ruik omdat ik het gewend ben Plus de varkens komen nooit achter buiten maar aan de voorkant. Enige wat ik ruik zijn de geiten en dan vooral de bokken!
Veel plezier bij Abby
Zometeen voor het eerst een bosritje maken met Jolina! Samen met mijn vriend (die rijdt zo af en toe ook) en een pony van hun stal. Ben benieuwd hoe ze het doet!
Mia vannochtend gereden, ging wel goed. Geeen getrap meer naar mijn beeen, en linkergalop maar1x fout aangesprongen... Heeel veel kan ik nu ook niet doen nu de bak zo nat is
Ik ruik het idd ook niet meer, ben het gewend en het valt reuze mee! Fijn dat het rijden goed ging! Ik ga morgen Jens weer rijden en zaterdag heb ik voor de eerste keer les op hem Veel plezier bij het bosritje Sanne!
Ze was erg braaf! Zijn een hoop quad rijders tegen gekomen, daarbij was het wat gedribbel. Voor de rest lekker gedraafd en gegaloppeerd en natuurlijk stappen