Sterkte

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsii schreef:Nou thuiskapster was gisteren geweest, wat een drama.
Ze durfde amper wat van em haar af te knippen en ging highlights zetten die dus giga zijn mislukt zijn geen plukjes maar mega dikke plukken.
Gelukkig heb ik geen stijl haar en valt het los niet op.
Haar was heel Glanzend en makkelijk kambaar en nu is er niet doorheen te kammen en is het heel droog.
Moeder is nu masker halen.
En marlis had donker haar en wou het donkerblond met highlights.
Het is rood/bruin geworden ehel lelijk met rode highlights verf op der voorhoofd, verf zat op de vloer en op het keukenblad, die komt er niet meer in die kapster.
Lis zit nu bij de kapper om der haar goed te krijgen.
Flurk schreef:horsii schreef:Nou thuiskapster was gisteren geweest, wat een drama.
Ze durfde amper wat van em haar af te knippen en ging highlights zetten die dus giga zijn mislukt zijn geen plukjes maar mega dikke plukken.
Haar was heel Glanzend en makkelijk kambaar en nu is er niet doorheen te kammen en is het heel droog.
Het is rood/bruin geworden ehel lelijk met rode highlights verf op der voorhoofd, verf zat op de vloer en op het keukenblad, die komt er niet meer in die kapster.
haha
sorry ik heb lol
Je moet ook nie voor een euro op de 1e rang willen zitten
Nou sterkte komende tijd en ach over 6 weken kun je er weer voortreffelijk uit zien
SilverViper schreef:heb net het bericht gehad dat mijn vader vanavond om 20:10 is overleden.
horsii schreef:Nou thuiskapster was gisteren geweest, wat een drama.
kitzbi schreef:Ik heb net even k*t nieuws gekregen..
Ik heb net gehoort dat de tante van mijn dochters hun ongeboren kindje zijn verloren ze moest nog 4 weken.. Mijn dochters zijn zo verdrietig... Wat voel ik me kl*te zeg echt dit gun je niemand....
Tiso schreef:hallo , ben ik weer...
heb een andere naam.. was lotusss...
we hebben gister gekeken... het was wel ff wennen aan de bouw vergeleken met mijn ander, maar dat kan ook door de vacht komen:P
hij is 11 jaar en 1.52 dus mooie lengte..
ik ga even bij lezen..