Ik zag zwarte piet op het dak lopen, en ik heb een nieuwe cap gekregen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:xLariss schreef:Legale vreemdgangers?ik zag heel wat anders, muahaha.
In reclame blok zeide ze legale vreemdgangers
Dan was er gewoon een stelletje en die gingen dan naar een speciaal stelletjeshuis en daar mochten ze dan van hun partner legaal vreemdgaan. Dus gingen ze zo'n klein hutje, vet lopen batsen manniet normaal..
xLariss schreef:Btw, Net sinterklaas gevierd, bij m'n oma.
Ik zag zwarte piet op het dak lopen, en ik heb een nieuwe cap gekregen
Anseltje schreef:oew larisse show us
Babs aan de bierWat is dat nou weer voor een boer?
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:
In reclame blok zeide ze legale vreemdgangers
Dan was er gewoon een stelletje en die gingen dan naar een speciaal stelletjeshuis en daar mochten ze dan van hun partner legaal vreemdgaan. Dus gingen ze zo'n klein hutje, vet lopen batsen manniet normaal..
omg
Babsie_Flash schreef:Je zag zwarte piet op het dak lopen en nu heb je een cap gekregen?
Anseltje schreef:oew larisse show us
Babs aan de bierWat is dat nou weer voor een boer?
Babsie_Flash schreef:Je zag zwarte piet op het dak lopen en nu heb je een cap gekregen?
Anseltje schreef:Jullie snappen het woord batsen toch wel? iig zo noemen ze dat hier in de omgeving.. En laat ik het even vertalen naar jullie's...
batsen is fietsen!
Jasia schreef:Tuurlijk snappen wij het woord Batsen
Babsie_Flash schreef:Anseltje schreef:Jullie snappen het woord batsen toch wel? iig zo noemen ze dat hier in de omgeving.. En laat ik het even vertalen naar jullie's...
batsen is fietsen!
Heb je daar ook een cap voor nodig?
Anseltje schreef:Jasia schreef:Tuurlijk snappen wij het woord Batsen
Ja jij wel
xLariss schreef:
DIEE
Babsie_Flash schreef:xLariss schreef:
DIEE
Ben jij dat?
Babsie_Flash schreef:xLariss schreef:
DIEE
Ben jij dat?