Frustrerend

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Ik moet ff nodig met iemand praten. Maar hij komt niet online.
Frustrerend.
dlientjuh schreef:lotteluvah schreef:Ik moet ff nodig met iemand praten. Maar hij komt niet online.
Frustrerend.
hij ??![]()
zeg wie wie wie
dlientjuh schreef:wat is dat voor rank dinges moon??
Roma_4ever schreef:Hier alvast 1![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=6281476875161338419&hl=nl
sally en ik 2 maand geleden met dressuurwedstrijd op de manege
waren 3e van de 15 waarvan veel warmbloeden die officieel lopen, de gedachte dat haffies niks kunne was dr snel uitbij de mensen
Jasia schreef:Oke..
Maar moeten ze al aan de teugel in de B?
En mag ik vragen waarom je met sporen rijd..?
Roma_4ever schreef:Met me rechterhand zeker?ja probeer daar heel erg aan te werken maar voel dan gewoon niet dat ik um beweeg
lotteluvah schreef:Ik duik ff in me bedje.![]()
![]()
Monica_86 schreef:Oeh jah rond 1.08 (verder benk nog nie... trek je heel erg)
Ook in de gallop trek je! je hebt je handen (polsen) ook alles behalve stil.
Sorry
Roma_4ever schreef:Jasia schreef:Oke..
Maar moeten ze al aan de teugel in de B?
En mag ik vragen waarom je met sporen rijd..?
nageven meot wel in de B maar ze loopt altijd aan de teugel dus in de proef ook![]()
ik rijd met sporen op aanraden van instructrice omdat ik in de training meestal ook met moeilijkere oefeningen bezig ben (sb, wijken, travers,) dan reageert ze net ff wat beter en kan ik me hulp stiller geven
Roma_4ever schreef:Monica_86 schreef:Oeh jah rond 1.08 (verder benk nog nie... trek je heel erg)
Ook in de gallop trek je! je hebt je handen (polsen) ook alles behalve stil.
Sorry
geeft niet hoormaar is inmiddels al lang niet meer zo , alleen met rechterhand af en toe, maar reden heb ik hier boven geschreven