Kyrseltje schreef:Moonjuhhhh
Kyrrrr

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kyrseltje schreef:Moonjuhhhh
Kyrseltje schreef:Moon, 1 van onze poesjes heet moonieZe heeft maan blauwe ogen, en moon klinkt zo groooot, dus daarom maar Moonie (engels uitgesproken)
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Moon, 1 van onze poesjes heet moonieZe heeft maan blauwe ogen, en moon klinkt zo groooot, dus daarom maar Moonie (engels uitgesproken)
hahaha cool!!! Ik heb ook blauwe ogen
o0valerie0o schreef:Kan ik mij toevallig nog aanmelden
Monica_86 schreef:heb je al instructie gevonden??
Monica_86 schreef:o0valerie0o schreef:Kan ik mij toevallig nog aanmelden
als je vaak genoeg komten niet na een paar keer weg blijft, of heel weinig komt
Kyrseltje schreef:Monica_86 schreef:heb je al instructie gevonden??
Nop..
Denk ook niet dat ik dat nog echt wil doen.. 2 vriendinnen gaan hem wrs 1x per week rijden. Maar aan de andere kant, als de volte lukt, dan vind ik rijden wel weer leuk.. Hmm, ik zoek wel gewoon verder!
Kyrseltje schreef:Trouwens, ik heb gemerkt dat lesgeven leuk isIk geef tegenwoordig 2 vriendinnen les op Hektor en Snoepie.. Kei leuk!
Monica_86 schreef:We zijn hier gewoon een hechte groep en tuurlijk hoe meer mensen hoe meer vreugde, maar het is niet de bedoeling dat mensen een paar keer plaatsen en vervolgens nooit meer komen. Of mensen die af en toe es een berichtje plaatsen... Snap?
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Trouwens, ik heb gemerkt dat lesgeven leuk isIk geef tegenwoordig 2 vriendinnen les op Hektor en Snoepie.. Kei leuk!
jah man... ik geef welles les in de manege als vaste instructie ziek is ofzo... Nou helemaal super
Kyrseltje schreef:Hilde, ik had een haflinger, Floris, die is in maart overleden.
Moon, stom he die instructricesIk wil idd niet meer als 15 euro betalen.. Het moet wel leuk blijven.
Kyrseltje schreef:Monica_86 schreef:We zijn hier gewoon een hechte groep en tuurlijk hoe meer mensen hoe meer vreugde, maar het is niet de bedoeling dat mensen een paar keer plaatsen en vervolgens nooit meer komen. Of mensen die af en toe es een berichtje plaatsen... Snap?
Snappie?
o0valerie0o schreef:Oke, ik snap het, ik zat ook op haflingerforum maar dat ligt helemaal platlaatste berichtje was met kerst!
o0valerie0o schreef:Kyrseltje schreef:Snappie?
maarals ik nou een dag geen berichtje plaats omdat ik geen tijd heb, zijn jullie dan boos
Monica_86 schreef:o0valerie0o schreef:Oke, ik snap het, ik zat ook op haflingerforum maar dat ligt helemaal platlaatste berichtje was met kerst!
okay nou dat zal hier vast niet gebeuren hoor
o0valerie0o schreef:maarals ik nou een dag geen berichtje plaats omdat ik geen tijd heb, zijn jullie dan boos