Faringo schreef:Ja ik hou het inderdaad even in de gaten. Het is niet erg diep die plek, net iets dieper als oppervlakkig. Gelijk gekoeld en gewassen met Betadine. Zaten er al een aantal dat ik ff naar de huisarts moest gaan, maar wacht het nog even af. Mijn tetanus injectie is nog goed. Voelt vooral erg dik en stijf nu, maar het is wel netjes dicht. Mocht het er nou echt rottig uit gaan zien ga ik alsnog wel naar de huisarts.
Het is inderdaad een fijne plek waar hij nu staat. Geen modder, buitenzetten wordt gedaan tegen kleine vergoeding, binnenbak, buitenbak, stapmolen, longeercirkel en 3 paddocks. Zodra de grond het toe laat staan ze op de dag op de wei. Vele voordelen ten opzichte van mijn vorige stalling en ook nog eens voordeliger. Buitenrijden kan er ook erg goed en zou zelfs KNHS kunnen starten, maar dit jaar ga ik gewoon eerst weer genieten.
Je staat er inderdaad super daar
Ik sta 800 meter verder aan dezelfde weg dus we kunnen wel keertje buiten rijden of je kunt mee op de kar als je dat wilt. Je hebt een leuke haflinger maar die fjord op de foto vind ik ook leuk
. Buitenrijden kan er ook erg goed en zou zelfs KNHS kunnen starten, maar dit jaar ga ik gewoon eerst weer genieten.
. Vanaacht anderhalf uur wakker gelegen omdat die vinger zeer deed. Uiteindelijk met 2 paracetamol weer in slaag gevallen. Vinger is wel iets minder dik nu maar buigen enz gaat nog knap lastig hihi. Ben toch echt van plan om te gaan rijden vandaag, dan maar met mijn vinger een soort van pistoolhouding hahaha.
ben net gaan kijken wanneer ze voor het laatst gedaan is, was november 2012 

)
.
.