Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ja daar probeerde ik onderuit te komen haahhaa

) maar ik hou niet van rock...
als ik het goed heb begrepen, heb ik daar ook vroeger op de woongroep gezeten. Hoop echt dat het klikt

Heb er al een paar 'gebruiksklaar' ga zo even leren en dan alvast een deel in elkaar zetten!
Leuk zeg! Hoop ook voor je dat het klikt!Liiisaaa schreef:Haha nouja, streepje voor of streepje achter.. Iedereen weet wie je bent!Heb er al een paar 'gebruiksklaar' ga zo even leren en dan alvast een deel in elkaar zetten!
Luister zelf ook eigenlijk bijna alles wel!
Woongroep was toch waar je heen wou?Leuk zeg! Hoop ook voor je dat het klikt!
En hopen dat Peps drachtig is natuurlijk!
Liiisaaa schreef:Zat te denken aan zoiets, maar dan van alle Hafjes en mooi afgewerkt! Deze heb ik even snel gemaakt om voorbeeldje te geven!
Even mooie Wahida als voorbeeldje gebruikt!
http://i43.tinypic.com/kcdrbt.jpg

Dan neemt hij teminste de moeite om te springen hihi en niet dat hij dwars erdoor heen gaat. Hij heeft nu ongeveer 50 cm gesprongen en geen één keer eraf!
Daarna nog uitgestapt zonder zadel en dingen geoefend als achteruit, om en de spaanse pas, zonder aan de teugels te zitten

Morgen maar 1,5 uur les en gelijk door naar Nibbit. Dan rond 11uur al lekker buitenritje maken met vriendin. 
horsii schreef:Leuk rozie, pas kan peeps ook!
Ging vandaag lopend proberen, ging nog niet zoals het hoort maar wel een stapje in de goede richting:P