Omdat ik zo groot ben is dat ideaal voor mij
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wordt ie net zo als ieder andere sport pony.. lotteluvah schreef:Alwin zou mijn ideale haflinger zijn als hij een merrie was.
DIegene die op de foto op Alwin zit is net zo lang als jij 
Wentos schreef:Viet, ja mennen met je pony is leuk maar wel iets meer tuig dan wanneer je er alleen op rijdt.. haha.
*schopt Babs naar buiten*
De ideale haflinger mag van mij wat breder hoor.. Zo blijft er niks meer van over.Wordt ie net zo als ieder andere sport pony..
Roma_4ever schreef:Babsie_Flash schreef:Echt?Dat deed ik de eerste paar jaar dat ik hoofdstellen etc had.. nu meer 1x in de 3 maanden
ja echtblijft het goed van :p gata dan om 2 zadels 2 hoofdstellen en een martingaal
Wentos schreef:*schopt Babs naar buiten*
lotteluvah schreef:Wentos schreef:Viet, ja mennen met je pony is leuk maar wel iets meer tuig dan wanneer je er alleen op rijdt.. haha.
*schopt Babs naar buiten*
De ideale haflinger mag van mij wat breder hoor.. Zo blijft er niks meer van over.Wordt ie net zo als ieder andere sport pony..
Ik ben eerlijk dat ik dit type liever onder mijn kont hebt dan een ouderwetse.
Puur omdat ik echt van paarden met veel pit hou die lekker elegant bewegen.
Lot is echt een middenmootje, precies goed!
Babsie_Flash schreef:Die zijn zeker leuk voor de sport! Dat staat vast! Maar zo'n stevige Haflinger heeft ook wel wat

Have fun!

Roma_4ever schreef:haaj
ging net een blik snert opwarmen in de magnetron hoor ik in een keer boemeeeum nouja het zegt wel genoeg als ik zeg dat alles onder de snert zat

Jij moet wel erg veel Babs! '"Wie mooi wil zijn moet pijn lijden'' ofzo zullen we dan maar zeggen. 
lotteluvah schreef:Alwin zou mijn ideale haflinger zijn als hij een merrie was.

.Esmée_ schreef:Woesj, Gaaf dekje Merel.
Hoezo roze;
'Roze peesjes BR'.
'Roze bandages HH'.
'bruin met Roze dekje Eurostar'.
'Roze dekje Equi-Théme'.
'Knalroze halster Mrkloos?'.
'Zachtroze Halster Mrkloos?.
'Roze met bruine longeerlijn'.