Gister naar de dierentuin geweest
Daarom kon ik niet komen 
ik lees straks bij moet nu als de wiederweer naar school
Ben al te laat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gister naar de dierentuin geweest
Daarom kon ik niet komen 
Ben al te laat

Ben ik de 1e 2 uur vrij dus ik lees wel lekker bij
brb
hoef pas om 11 te gaan zie ik nou
Ben ik nu al uit bed

Monica_86 schreef:Gingen vanav uit eten met buren... Kreeg ik rond 4 uur ineens enorme koppijn, paracetmols opgegeten. Zit ik daar in dat restaurant, had bloedheet, koppijn, misselijk. Kreeg eten voor me, salade gegeten en dat warme hoefde ik echt niet! Maar wilde het niet verpesten voor de anderen, maja wel steeds "moon wat ben je wit opeens", kwam ik thuis... nou kotsen , spoot er gewoon uit (sorry) Weer fijn migraine, al tijdje niet gehad, dacht dat ik er misschien overheen gegroeid was. Maar niet dus helaas... Nu ga ik ff rondkijken op bokt, want koppijn is over
nog beterschap iig 
biancailona schreef:heb vanmorgen samen met lieke gereden.
Was vanmorgen in Breda ja echt waar om zes uur aangereden veel te vroeg, toen lieke om zeven op gehaald.
Daarna paardjes opgezadeld roosje en sjors.
Om half acht naar eersel gereden.
Negen paarden een uur rust gegeven, daarna terug naar kakelbont met de manege pony's was gezellig, daar zijn hun pannenkoeken gaan eten en terug naar huis gegaan. Wij zijn natuurlijk achtergeblevenNu ben ik moe
lotteluvah schreef:Ik ben vandaag geslaagd voor mijn ruiterbewijs![]()
![]()
![]()
Mooie foto's allemaal! Die van Mirna is echt gaaf!
TjelleBieb schreef:dlientjuh schreef:bezig met me wenkbrouwen -.-
Ben je die aan't epileren?
Dat heb ik serieus nog nóóít gedaan,
vinden jullie het nodig bij mijn wenkbrauwen?
die van jou zijn mooi
Trouwens ben je der weer TrollieWollie
?
Hilde_q schreef:ah ik ben de 1e 3 vrijhoef pas om 11 te gaan zie ik nou
Ben ik nu al uit bed
![]()
Nu ga ik bijlezen
was een les waar je verplicht om half 9 moest zijn dus was dik te laat, dus weer naar huis gereden. Ga straks met trein van 11 uur, ben ik rond 12:20 op school. Heb ik van half 1 tot 1 uur gesprek en kan ik weer naar huis toe.
sms ik terug, dat hij dan de spullen naar mij moet sturen dat ik het dan wel meeneem met gesprek. Zegt ie dat ie niks heeft
GVD hij heb gewoon niks gemaakt en waarom niet... hij had geen zin
GVD!!!!!!!
DIKKE paasei!!!!!!!!!!!!!!!! SORRY BEN PISSED!!!!!!!!!!!!!! HEEEEEL ERRRUG Monica_86 schreef:Hilde_q schreef:ah ik ben de 1e 3 vrijhoef pas om 11 te gaan zie ik nou
Ben ik nu al uit bed
![]()
Nu ga ik bijlezen
ik stond dus om 7 uur op station, kwam de trein nietwas een les waar je verplicht om half 9 moest zijn dus was dik te laat, dus weer naar huis gereden. Ga straks met trein van 11 uur, ben ik rond 12:20 op school. Heb ik van half 1 tot 1 uur gesprek en kan ik weer naar huis toe.
Dikke schijtbende op school btw, hebben projectgroepen. 1 van de project is gestopt met opleiding toen waren we nog met 3. 1 liet niks van zich horen, dus die ook verwijderd uit de groep. Waren we nog met 2. Nu kreeg ik sms vanochtend van degene die nog bij me in de groep zat "ik kan niet komen want heb geen vervoer" Toen was ik al![]()
![]()
sms ik terug, dat hij dan de spullen naar mij moet sturen dat ik het dan wel meeneem met gesprek. Zegt ie dat ie niks heeft
GVD hij heb gewoon niks gemaakt en waarom niet... hij had geen zin
GVD!!!!!!!
kreeg ik net weer een mail van docent "kreeg net een mail (van die kerl die verwijderd is uit de groep) dat hij er niks van begreep! dus hij is straks bij het gesprek om te gaan zeggen dat hij niks van ons heeft ontvangen. Wil ik dus mijn dingen die ik aan hem heb verzonden printen, doet hotmail het niet![]()
![]()
DIKKE paasei!!!!!!!!!!!!!!!! SORRY BEN PISSED!!!!!!!!!!!!!! HEEEEEL ERRRUG
Rare mensen zeg
Weet die meteen wat jij aan je mede studenten had!
Hilde_q schreef:ik heb voortaan windows live mail
Hilde_q schreef:bij mij doet ie het
Hilde_q schreef:ehm heb je msn ? dan kan ik hem naar die jongen sturen onder jou naam ?
daar moet ik dus bij

DOe het graag
hahahahhaha WRAAK!!!!!!!
dus heb bewijs!!