(bokt en FB), heb op dezelfde manege gereden als jouw, weet je nog? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Faringo schreef:Hoi!
Meld zich ook weer.
Welkom Colinda!! Ook lekker actief met je haffie bezig.
Nou ik werk nog twee dagen van de week en dan een lang weekend. Donderdag alvast een deel van mijn paardenzooi verhuizen en zijn stal op zn nieuwe stekkie klaarmaken. Had ik afgelopen weekend al willen doen maar mijn auto was stuk. Mijn uitlaat hing praktisch op de grond dus daar kon ik weg niet meer mee op. Inmiddels weer voor een flink bedrag gemaakt. Dag spaarcentjes....
Mijn fotoboek is er ook nog steeds niet dus vanmorgen maar even een e-mail gestuurd wanneer ik hem kan gaan verwachten. Kortom het lijkt wel of er helemaal niets soepel verloopt momenteel haha.
Wel een verzorgster gevonden voor Storm dus dat is wel heel fijn. Gaandeweg zullen we wel zien hoe het gaat. Die draak liet zich toen ze er was ook echt nog even op zijn slechtst zien. Die liep me te springen en gillen het laatste stuk van de wandeling. Ging een paard weg en toen leek ie ineens verlatingsangst te hebben of zo hihi. Gisteravond heb ik hem dus gelijk even flink aan het werk gezet. Had de bak voor mezelf. Heb echt heerlijk gereden met hem.
Nou nu maar eens aan de slag op het werk want heb genoeg te doen.

En ben waarschijnlijk opzoek naar een nieuwe instructrische, en zodra mn nieuwe hoofdstel er is, heeeel goed doortrainen & doorpakken!
voor je vinger! Maar fijn dat de verhuizing al met al toch goed gegaan is.
. Nee hoor al met al is verder alles gewoon goed gegaan. Zal zo nog even wat foto's plaatsen. 
We gaan naar de kliniek voor z'n huidprobleem.

. Buitenrijden kan er ook erg goed en zou zelfs KNHS kunnen starten, maar dit jaar ga ik gewoon eerst weer genieten. Faringo schreef:Nou het trailer laden was zoals verwacht weer een drama, maar de aanhouder wint. Hij is er op gegaan en we zijn veilig op de nieuwe plek aan gekomen. In de middag is hij lekker buiten geweest en heeft met zijn oude nieuwe vriend (stond ook op vorige stalling) nog even gespeeld. Storm stond al gauw lekker te knabbelen op zijn stro en te genieten van zijn peen en kuil. Morgen maar even op zijn rug de binnenbak verkennen als mijn vinger het toe laat. Die is flink kapot en gekneusd. Tijdens het laden brak de gesp van de lijn en die klapte vol op mijn vinger. Stond flink te jodelen. Maar al met al zit ik met een gerust gevoel op de bank nu.