Peelie schreef:Mara staat op een behoorlijk kale wei ja. Maar dat is nu op dit moment ook niet goed, omdat het fructaangehalte in het gras op dit moment echt mega hoog is. Je kan een paard op dit moment beter op een paddock zetten met goed hooi (zoek eens op duits kruidenhooi) En dan als het gras geschoten heeft kan de de paarden er op zetten.
Maar mensen vinden het zo mooi op paarden op een mooie groene volle sappige wei te zien. Maar dat is helemaal niet goed voor het darmenstelsel van paarden. Dat is ook de rede dat paarden die van de winter op stal hebben en gestaan en daarna de wei op gaan de eerste weer dik aan de scheit zijn. Maarja, een paard op de paddock met minimaal hooi is sielluuggghhh... Als je snapt wat ik bedoel
Krijg je daar opmerkingen over, dat ze zo kaal staan? Een volle wei is idd niet goed. Ben ook erg blij dat ankie deze lente/zomer alleen op de paddock komt en niet in de wei. Het was elke keer weer een gedoe in de zomer, dan werd ze zo dik dat het gevaarlijk werd. Nee dan liever een paddock!
@freya: gefeliciteerd met wahida! Ga jij de opening regelen? Mag mijn naam er ook nog bij

joopiexx schreef:Hinke en nathalie horen natuurlijk ook wel bij de harde kern. Hinke heb ik ook al een tijdje weinig gespot hier! Ik heb wel een filmpje maar ik weet nie hoe ik dat moet mailen.
Moyra; ik heb ook alles op hyves staan, is dat ook een optie? Of heb je er dan veel meer werk aan?
Dank je

Mss kan mijn filmpje (zie onderschrift) ook in de opening? Is al een oud filmpje maar heb nog geen nieuwe gemaakt.
Sorry dat ik niet zo veel reageer, maar heb het een beetje druk. Ben een week bij mijn ouders geweest, en heb wel lekker kunnen rijden

Zo, dat was het wel weer

Heb ik nog veel gemist?