En hoezo was die melkerij informatiever? Wat vertelden ze daar? Van de melkerij waar wij heen zijn geweest was het natuurlijk nog maar de eerste keer dus op zich niet zo heel gek dat ze hun verhaaltje nog wat moeten verbeteren.@Flurk: Gaaf! Hij kan echt hoog!! Ik wou dat Ankie dun was en dat ik met ankie kon gaan springen
Ik ga het nu niet eens proberen met die honderd kilo overgewicht..@Freya: wat een goorlap! Wahida lijkt btw al behoorlijk groot, hoe hoog is ze?
Moest vandaag weer onverwacht werken, bah! Mensen ik denk dat ik mij voorlopig even ga afmelden voor dit topic
Ik ga de komende tijd ff niet meer bokken want heb al mijn tijd nodig voor studie/werk/knollie. Alles loopt nu al in de soep en als ik dan ook nog elke dag ga bokken...Zal na een tijdje wel weer verschijnen en tot die tijd staat mijn pmbox open
Vanavond nog ff ontwennen van bokt
tja.. word beetje veel zo.. maar als ik dit paard ga rijden zal het 1 keer in de week zijn.
voelt het meteen veel minder paard..
Ze zijn veel smaller en dat maakt voor je gevoel en ook voor het oog veel uit als je zelf 1.70 bent.