Ik voel me zo geweldig PENNY vandaag
Heb al een hele dag zin om mijn haflinger haar manen in te vlechten maar heb het maar niet gedaan
Ben superblij dat Zyta het Hand Reach en Head Down doorheeft! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb al een hele dag zin om mijn haflinger haar manen in te vlechten maar heb het maar niet gedaan
Ben superblij dat Zyta het Hand Reach en Head Down doorheeft! 
Dag euro's

en supergaaf maar zooo pijnlijk haha !
Pumps doen altijd pijn in het begin he...
Ben onwijs blij hihi 
http://www.sweety-eveliien.hyves.nl
Ik hou van pumps. Ze zijn alleen wel een beetje pijnlijk in het begin ja... 
Anders kan ik mijn koppie er al helemaal niet bij houden.
Spijtig dat ik er niet super op kan lopen 
In het begin is het voor het paard hard om te snappen, maar achteraf zien ze de lol er ook wel van in
Zyta heeft het al prima door! Alle keren dat de hengst voorbijkomt begint ze nogal te trippelen, dan zeg ik 'head DOWN!' en dan gaat ze lekker grasjes zoeken op de grond en windt ze zich zo niet op
Echt handig!
Ik doe niet anders dan op 10 cm hoge hakken lopen eigenlijk.
Dan toren ik boven mijn vriend uit
Geen goed idee dus
Hinke schreef:Wat is hand reach en head down?
Ik heb een supermooie frontriem gevonden:
Hebben!!!!!!
Jammer genoeg is ie 142 euro![]()
@Nathalie: kun je de eigenaar van nora niet vragen om te helpen met beleren? Zo moeilijk zijn haflingers iha niet met beleren hoor![]()
Ik kan me voorstellen dat je lesgever vind dat ze meer naar buiten moeten, maar vergeleken met 99 procent van de pensionstallen hier gaan jullie paarden nog lang naar buiten.
Ik heb toevallig een stal gevonden met weidegang het hele jaar, maar iha zijn er heel weinig stallen waar ze altijd buiten kunnen staan.
Ik ga morgen even de dierenarts bellen voor Ankies inenting. En dan ook nog ff de hoefsmid bellenDag euro's

Naar www.divoza.com Dan hoodstellen en bitten. Dan staat er een 2e rijtje. Daar staat frondriemen tussens. Die klink je aan en dan moet je op de allerlaatste pagina zijn. Het is ook de allerlaatste frondriem

(binnenkort 3
)